Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

Har även haft 100% utdelning vid sammanlagt tre olika besök på de två Radisson hotellen i Trysil (Norge). Uppgradring från standardlgh till snäppet större lgh med soldränkt balkong samt ett bångnande fruktfat vid 5 nätters vistelse på Mountain Resort. Denna uppgradering bekräftades redan dagen innan via mailsvar från hotellet.

Vid ett annat tillfälle, även då på Mountain Resort, blev det uppgradering två snäpp från standardlgh till 90 m2 svit. Då behövdes dock ett samtal till receptionen efter incheckning eftersom vi inte fått balkong mot backen vilket hade utlovats. Hotellet var knökfullt vilket nog var skälet till att sviten kom i spel.

Radisson Blu Trysil - uppgradering från standardrum till snäppet större. Ingen välkomnspresent. Bekräftades även det via email dagen innan.

Radisson Sky City igår natt. Uppgraderad till business class rum utan vidare. Mkt bra. Dock ont om eluttag som inte styrdes av belysningen. Svårt att kunna få allt fulladdat under natten. Nu på Boscolo Excedra i Nice. Lite urflippat ställe helt i vitt men bra service.

Radisson Sky City igår natt. Uppgraderad till business class rum utan vidare. Mkt bra. Dock ont om eluttag som inte styrdes av belysningen. Svårt att kunna få allt fulladdat under natten. Nu på Boscolo Excedra i Nice. Lite urflippat ställe helt i vitt men bra service.

Jag bokade ett rum åt två av mina polare för poäng på det hotellet samma natt så vi kan väl nästan säga att vi var där bägge två ;)

De fick ett rum på översta våningen men utsikt mot flygplatsen sa de, det verkar inte ha varit en Businessclass rum fast det var bokat med mitt concierge kort...

Jag ska bo på Radisson i Uppsala nu till helgen och jag vet redan nu att jag blivit uppgraderad till en svit. Två nätter för 1000 kr i en svit är väl rätt bra pris? Dessutom är frukost inkluderat ju.

Jag blev uppgraderad till Businessclass rum på Radisson Bosphorus Hotel i Istanbul i helgen och gratis frulle fick jag med som jag inte utnyttjade utan käkade frukost med studenterna på universitet bredvid då det var bara kostymfolk på mitt hotell.

Vart uppgraderad från ett standard rum till ett superior med balkong på Radisson blu i Uppsala i kväll, välkomstgåvan var tre goda chokladtryfflar.

Uppgraderad på Scandinavia i Köpenhamn, businessrum med tvånationsutsikt på 23:e våningen och dessutom gratis frukost. Välkomstgåvan var försenad men dök upp efter en dag på stan. Bra värde för 2-4-1!

Uppgraderad till Business Class på Radisson Blu Köln. Båda de 2-4-1-bokade rummen uppgraderades. Bjöds även på garagekostnaden. Bra hotell på gångavstånd eller 10-euros taxiresa från Kölner Dom.

Vart uppgraderad från ett standard rum till ett superior med balkong på Radisson blu i Uppsala i kväll, välkomstgåvan var tre goda chokladtryfflar.

Samma sorts chokladpraliner som jag fick i fredags när jag checkade in antar jag. Blev dock som jag skrev tidigare uppgraderad till en jr svit.

Trots att jag har fönstret mot stationen är detinget ljud utifrån man hör inne på rummet. Något du med tänkte på när du var här?

Samma sorts chokladpraliner som jag fick i fredags när jag checkade in antar jag. Blev dock som jag skrev tidigare uppgraderad till en jr svit.

Trots att jag har fönstret mot stationen är detinget ljud utifrån man hör inne på rummet. Något du med tänkte på när du var här?

Rummet mot stationen,men ingen störande ljud, det verkar som att de har bra dörrar och fönster.

Radisson BLU Biarritz. Uppgraderad till ett Superiorrum med havsutsikt. Fick en påse macarons och en flaska Evian

Edit: Fick även frukost tack vare CCC

Toppen