Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

Lyckades hugga en 2-4-1 på Waterfront i Stockholm kommande helg. Vad tror panelen om möjlighet till uppgadering i egenskap av CCG? Eller är det i princip kört med tanke på att man redan har fått rabatt? Fick efter bokning möjlighet att uppgradera till sjöutsikt med "standby" för 200 kr per natt men avstod detta.

Funkade för mig häromsistens, med 2-4-1 och CCG. Så bara att hoppas på flyt... :)

Just anlänt Radisson Suites i Bangkok. Taxiföraren undvek visst alla vägtullar, så notan slutade på endast 187 baht istf 400 som förra gången. Fick uppgradering till ett rum (svit) större än min lägenhet hemma. Har inte lärt mig hitta ännu. Känns lite udda att gå vilse i ett hotellrum... Tyvärr får jag inte njuta för länge, för vid 9-tiden imorgon är det nog dags att åka till flygplatsen igen. Håller på att bli galen på min dator som dubbelklickar på allt som rör sig. Mac:en tycker det är dax att reparera volymen...

Vad menades med "standby" i det här fallet?

Det var lite Optiontown över upplägget. Man betalar i förskott och om de inte lyckas skaka fram ett rum i den bättre klassen till incheckning så får man tillbaka extrabetalningen.

Tillägg: Kollade min bokning och erbjudandet finns kvar, liksom möjlighet att beställa skumpa till rummet och lite annat. Även det erbjudandet kallas "eStandby" likt ovan och man får tillbaka pengarna om man ej får det. Rumsuppgradering förstår jag - men vad är logiken bakom att ej kunna garantera skumpa och blommor på rummet om man förbeställer det? Är de oroliga för generalstrejk?

Last edited:
Lyckades hugga en 2-4-1 på Waterfront i Stockholm kommande helg. Vad tror panelen om möjlighet till uppgadering i egenskap av CCG? Eller är det i princip kört med tanke på att man redan har fått rabatt?

Om du pratar om 15-17/2 så har jag oxå bokat det. Jag har ju CCC så blir väldigt förvånad om du blir uppgraderad till något bättre än mig, men och andra sidan sidan brukar man bara få ett rum med utsikt mot tre kronor som uppgradering om man nu får någon.

Tillägg: Kollade min bokning och erbjudandet finns kvar, liksom möjlighet att beställa skumpa till rummet och lite annat. Även det erbjudandet kallas "eStandby" likt ovan och man får tillbaka pengarna om man ej får det. Rumsuppgradering förstår jag - men vad är logiken bakom att ej kunna garantera skumpa och blommor på rummet om man förbeställer det? Är de oroliga för generalstrejk?

Det brukar alltid finnas på radisson när man bokar det, allt är ju för att det ska tjäna mera pengar och slippa uppgradera oss med status före någon som betalar för samma sak. Champagnen kan ju faktiskt ta slut så man får ju inte alltid en....

Last edited:
Om du pratar om 15-17/2 så har jag oxå bokat det. Jag har ju CCC så blir väldigt förvånad om du blir uppgraderad till något bättre än mig, men och andra sidan sidan brukar man bara få ett rum med utsikt mot tre kronor som uppgradering om man nu får någon...

Schysst, då kan du ju korta in mig och frugan i din svit ;)

Jag vet inte om jag fixar det...

Ska ni på Monks och träffa de andra på bc.se med, eller vad ska ni göra i Stockholm?

Jag vet inte om jag fixar det...

Ska ni på Monks och träffa de andra på bc.se med, eller vad ska ni göra i Stockholm?

Det är kalas hos en gammal vän och vi passar på att få lite storstadsliv genom att byta Sveriges fjärde största stad mot den största under en helg. Om civilflyget kommer igång på Ärna så kan vi ta flyget nästa gång!

Om sas skulle flyga därifrån till ARN kan man ju prata om MR, det är väl typ 20 miles för 500 poäng ;)

Du får väl höra av dig när ni checkat in hur det gick, jag kommer dit först vid 22 tiden så du får hålla ut till det om du vill veta hur det gick för mig..

Last edited:
Toppen