Chrille
Medlem
Fick efter bokning möjlighet att uppgradera till sjöutsikt med "standby" för 200 kr per natt men avstod detta.
Vad menades med "standby" i det här fallet?
Fick efter bokning möjlighet att uppgradera till sjöutsikt med "standby" för 200 kr per natt men avstod detta.
Lyckades hugga en 2-4-1 på Waterfront i Stockholm kommande helg. Vad tror panelen om möjlighet till uppgadering i egenskap av CCG? Eller är det i princip kört med tanke på att man redan har fått rabatt? Fick efter bokning möjlighet att uppgradera till sjöutsikt med "standby" för 200 kr per natt men avstod detta.
Vad menades med "standby" i det här fallet?
Lyckades hugga en 2-4-1 på Waterfront i Stockholm kommande helg. Vad tror panelen om möjlighet till uppgadering i egenskap av CCG? Eller är det i princip kört med tanke på att man redan har fått rabatt?
Tillägg: Kollade min bokning och erbjudandet finns kvar, liksom möjlighet att beställa skumpa till rummet och lite annat. Även det erbjudandet kallas "eStandby" likt ovan och man får tillbaka pengarna om man ej får det. Rumsuppgradering förstår jag - men vad är logiken bakom att ej kunna garantera skumpa och blommor på rummet om man förbeställer det? Är de oroliga för generalstrejk?
Om du pratar om 15-17/2 så har jag oxå bokat det. Jag har ju CCC så blir väldigt förvånad om du blir uppgraderad till något bättre än mig, men och andra sidan sidan brukar man bara få ett rum med utsikt mot tre kronor som uppgradering om man nu får någon...
Jag vet inte om jag fixar det...
Ska ni på Monks och träffa de andra på bc.se med, eller vad ska ni göra i Stockholm?