Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

Hmm, då måste vi ha varit där ungefär samtidigt. Jag var där dagarna innan de skulle ha ett sådant event. :)

Och jag ber att få beklaga sorgen. Att jobba i Abuja kan inte vara det roligaste i världen.

Det var förra året, en helg i mars om jag inte minns fel. Abuja hade både fördelar och nackdelar. Till det tråkiga hörde att ingen vill komma på besök. Fanns ju inget att erbjuda...bättre var det under åren i Iran.

bättre var det under åren i Iran.

OT.
Iran var inget fel land att besöka. Fantastiska människor och många sevärdheter.
Jag besökte Iran nästan 20 år sedan och även som backpacker kunde jag äta kaviar-sushi på en japansk restaurang i Tehran. Det kostade 6-8 USD per st om jag inte minns helt fel...

Det var förra året, en helg i mars om jag inte minns fel. Abuja hade både fördelar och nackdelar. Till det tråkiga hörde att ingen vill komma på besök. Fanns ju inget att erbjuda...bättre var det under åren i Iran.

Jag var där 14-15 mars förra året. Det var nog då jag fick vinflaskan också när jag tänker efter.

Då missade du eventet precis. Synd. Det var riktigt bra. Flög in svenska kockar och mat...Absolut fanns på plats likaså Herrljunga Cider...

Synd. Ni gjorde ju inte så mycket reklam för det här hemma. Hade iofs inte spelat någon roll, för jag var annorstädes precis innan så jag hade inte kunnat komma ner tidigare ändå. ;)

Sedan är frågan ifall någon verkligen vill åka till LOS längre tid än absolut nödvändigt. Det är ju inte den roligaste platsen på jorden imho.

:) Det var knappast Sverige i sig som var målgruppen. Mest promotion för nordiska företag i Nigeria...
I övrigt instämmer jag vad beträffar LOS...

Nej det är inte mycket att hoppas på. Ska försöka gnälla fram en ny kaffemaskin åt dig i alla fall!

OK, det här var ju rent äckligt. Kom tillbaka till rummet nu. Kaffemaskinen är fortfarande trasig och de använda kaffepoddarna som jag slängde i papperskorgen har någon ställt tillbaka på brickan vid bryggaren? WTF?

Det stod alltså använda nespressopoddar vid maskinen när jag checkade in. Dessa, plus en som jag försökt använda men misslyckats p.g.a trasig maskin och slängt i papperskorgen, ligger nu uppradade vid bryggaren igen.

Bryggaren har man inte fixat trots att jag påpekat detta.

Jag kollad in min kollegas hotell nu ikväll, det heter First Hotell G och ligger typ i centralen. Moderna rena rum och två trevliga barer. Jag rekommenderar alla att boka detta istället för Radisson om man ska bo vid centralen i Göteborg

Toppen