Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

Fick faktiskt nyttja guldrabatten i baren. Nog första gången jag kunnat använda det för dryck. Det drog av 3,75 dollar på min Dry Martini.

Radisson Blu Scandinavia Göteborg. Uppgraderad till executive suite. Sweet tänkte jag, men rummet är väldigt slitet, kan inte vara renoverat på evigheter. Vardagsrum + 2 ensuite sovrum fast det har jag ju ingen riktig nytta av. Hade hellre tagit ett mindre rum som var fräscht. Nespressobryggaren funkar inte. Gamla använda kaffepoddar låg i skålen blandat med nya.

Aldrig mer detta, får testa det nya som ska öppna i mars nästa gång jag har övernattning i GBG

Radisson Blu Scandinavia Göteborg. Uppgraderad till executive suite. Sweet tänkte jag, men rummet är väldigt slitet, kan inte vara renoverat på evigheter. Vardagsrum + 2 ensuite sovrum fast det har jag ju ingen riktig nytta av. Hade hellre tagit ett mindre rum som var fräscht. Nespressobryggaren funkar inte. Gamla använda kaffepoddar låg i skålen blandat med nya.

Aldrig mer detta, får testa det nya som ska öppna i mars nästa gång jag har övernattning i GBG

Hmm. Ska man alltså inte hoppas på uppgradering till svit där? :rolleyes:. Bor där om en och en halv vecka. Har i och för sig BC-rum bokat.

Guldkortet resulterar ofta uppgraderingar i Köpenhamn på alla deras hotel, däremot är de snåla med "hotel gift". Vissa gånger får jag lite nötter och cholklad, en annan gång en vattenflaska men oftast inget alls. Bästa är Falconer som alltid bjuder på en öl.
Den mest intressanta hotel gift jag fått var av en hög coffee vouchers i San Francisco :)

Uppgraderad samtliga gånger hittils som CCG
2 nätter i Lagos (Radisson)
1 natt i Frankfurt (Radisson)
1 natt i Malmö (Radisson)
7 nätter i Prag (Park Inn)

2 nätter i Lagos (Radisson)

WTF!? Jag tycker de är skitdåliga på att uppgradera. Det är bara en gång som jag blivit "uppgraderad" där och då fick jag rum mot floden istället för mot vägen. Har iofs fått en välkomstgåva där en gång - ett helrör vin. Jättetrevlig gest, men helt värdelöst då jag kom till hotellet runt 23 och skulle på möte kl 8 dagen därpå för att sedan åka direkt hem igen.

WTF!? Jag tycker de är skitdåliga på att uppgradera. Det är bara en gång som jag blivit "uppgraderad" där och då fick jag rum mot floden istället för mot vägen. Har iofs fått en välkomstgåva där en gång - ett helrör vin. Jättetrevlig gest, men helt värdelöst då jag kom till hotellet runt 23 och skulle på möte kl 8 dagen därpå för att sedan åka direkt hem igen.

Vinet fick man inte ta med sig, eller??

Amen ett helrör funkar väl som sängfösare? möte eller inte :D

@agehall: Kan ha att göra med:
1: Då var jag anställd på ambassaden i Abuja
2: Vi hade ett "event" som var en kombo av "öppning" av hotellet (även om det redan varit öppet ett tag) samt "promoting" Sweden...

Toppen