Tar en sammanfattning:
Park Inn Hammarby Sjöstad - Blir i princip alltid uppgraderad till business dvs X02-rummen, ofta någon av de översta våningarna. Har fått suiten en gång men det måste ha berott på att alla business var bokade, de verkar inte ge den om de inte behöver. Får alltid frukt samt nöt/russin-mix i shotglas och oftast en mineralvatten. Inte så lyxigt men det är ju en budgetkedja.
Park Plaza art'otel Berlin mitte - Ingen rumsuppgradering men något snask + dricka på rummet. Minns tyvärr inte vad.
Radisson Blu Arlanda - Lite olika. 50% uppgraderingsprocent. Senast fick jag först ingenting. Sen ropade de tillbaka mig och bad om ursäkt att de inte hade möjlighet till rumsuppgradering så jag fick gratis parkering istället. Har för mig att man brukar få en frukt och en chokladbit.
Park Inn Reykjavik - Kass hotell generellt. Borde bokat i centrum med facit i hand. Ingen uppgradering, ingenting på rummet och det var knappast så att det var fullbokat. Hotellet verkade f.ö fungera som som ålderdomshem utöver hotellfunktionen. Snorungar i "lobbyn" som satt och hånglade med sina pojkvänner inne på kontoret istället för att vakta disken så man inte fick hjälp. Stay away!
Radisson Blu Sobieski - Rumsuppgradering 2/2. Frukt på rummet. Riktigt fina rum om man får uppgraderingen. Enda minuset var att man tog betalt för en miniflaska som vi inte druckit. Kanske har alkad städpersonal
Country Inn Knoxville Cedar Bluff - 100%. Jag vet inte om det fungerar annorlunda med Country Inn kedjan för de säger aldrig att jag blivit uppgraderad men jag får ett King Studio rum varje gång, vilket är grymt stort. En liten brasklapp här för företaget jag besöker har någon deal med hotellet och skickar alla sina kunder och utesäljare dit, så det kan hända att det är därför jag får de enorma rummen trots att jag bokar själv. De brukar nämligen veta i receptionen vilket företag jag besöker. Inga presenter på rummet.