Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

Har en kommande bokning på Radisson Scandinavia - ett familjerum. Om de själva inte nämner uppgradering, är det något ni tar upp/frågar om? Hur fungerar sånt?
/En förstagångs VIPare

Brukar alltid bo på Radisson Riverside när jag är i Gbg. Blir alltid uppgraderad till Premium rum. Ikväll, som första övernattning som VIP får jag likadant rum. Fråga till er som som är med i gamet: Ska aman som nybliven VIP inte bli uppgraderad till svit eller åtminstone juniorsvit när det finns både juniorsvit och 3 sviter tillgängliga?

Brukar alltid bo på Radisson Riverside när jag är i Gbg. Blir alltid uppgraderad till Premium rum. Ikväll, som första övernattning som VIP får jag likadant rum. Fråga till er som som är med i gamet: Ska aman som nybliven VIP inte bli uppgraderad till svit eller åtminstone juniorsvit när det finns både juniorsvit och 3 sviter tillgängliga?
Bor på Scandinavia ikv och bokade Familjerum. Blev automatiskt uppgraderad till Junior Svit som VIP.

Hotell: Radisson Blu Scandinavia Göteborg
Bokat: Familjerum
Fick: Juniorsvit
Antal nätter: 2
Rate: Radissons hemsida med discount booster
Status: VIP
När: September 2024
Kommentar: Ska bli intressant om det går att utnyttja andra förmåner som late check out och loungen, någon som har erfarenhet?

Hotell: Radisson Blu Arlanda Terminal
Bokat: Standard
Fick: Svit
Antal nätter: 1
Rate: Förbetalt med app-rabatt

Hotell: Radisson Blu Arlanda Terminal
Bokat: Standard
Fick: Superior
Antal nätter: 1
Rate: Bokat via företagsportal (Förbetalt)

Hotell: Radisson Blu Scandinavia Göteborg
Bokat: Familjerum
Fick: Juniorsvit
Antal nätter: 2
Rate: Radissons hemsida med discount booster
Kommentar: Ska bli intressant om det går att utnyttja andra förmåner som late check out och loungen, någon som har erfarenhet?
Nej det brukar inte ingå lounge i uppgraderingarna om man inte blir uppgraderad till precis ett executive-rum. De ”särskilda VIP-områden” som Radisson gör reklam för är en särskild del av baren bara… Men återkom om du fått någon annan förmån!

Nej det brukar inte ingå lounge i uppgraderingarna om man inte blir uppgraderad till precis ett executive-rum. De ”särskilda VIP-områden” som Radisson gör reklam för är en särskild del av baren bara… Men återkom om du fått någon annan förmån!
Du får inte längre tillgång till loungen även om du blir uppgraderad till Executive rum, oavsett status. Fick det en gång för några år sedan, men inte längre.

Toppen