Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

erc

Medlem
Radisson Blu Mountain Resort, Beitostölen, Norge
Bokat: Superior room (krävdes då vi var en vuxen och två barn)
Erhöll: Suite och ett väldigt trevligt bemötande i receptionen. Dock ingen välkomstgåva.
Status: Platinum
 

uhoh

Medlem
Radisson Blu Scandinavia Copenhagen
Bokat: Standard
Erhöll: Junior Suite
Status: Silver

Förmodligen resultat av överbokning, men förgyllde tillvaron. Önskar de inte vore fullsatta så ofta när jag bokar, uppskattar det alltid lika trevliga och skojfriska bemötandet.
 

pswe

Medlem
Radisson Blu Göteborg Riverside
Bokat: Room with view (utan frukost)
Erhöll: Suite med Göteborg för mina fötter (med frukost)
Första gången här, väldigt trevligt rum, men gymmet var en liten besvikelse
Status: RRP
 

FF#1

Medlem
Radisson Uppsala, känt som ett snålt hotel ( Sälla spektakulära uppgraderingar där..)

Från billigaste Poängrummet, till Businessrum högt upp med någorlunda utsikt, välkomstgåva i form av choklad, bubbelvatten och frukt.(!)
2 vuxna + 2 barn.

kors i taket :)
 

aruba1

Medlem
Radisson Blu Resort Swinoujscie
Bokat: Superior with view
Erhöll: Superior with premium view på 13 vån
Status: RRG

Välkomstgåva i form av diverse bär och choklad
 

erc

Medlem
Radisson Blu Resort, Galzignano, Italien
Bokat: Junior Suite
Erhöll: One Bedroom Suite med två balkonger
Status: Platinum

Bokning i sju dagar. Stället börjar bli slitet. Får en känsla av att det inte är kvar länge som Radisson Blu
 

mha321

Medlem
Radisson Blu Edwardian Grafton
Bokat: 1 doube bed standard room
Erhöll: king room som var stort nog att man faktiskt kunde vända sig på flera olika ställen i rummet, vilket inte är vanligt här. Med marginal största rummet jag fått här hittills.
Status: Platinum
 

mha321

Medlem
Radisson Blu Edwardian Mercer Street
Bokat: 1 king bed standard award
Erhöll: Svit på översta våningen (dock inte den i klocktornet)

Uppgraderad till "large room" på 5:e, men kom till incheckning innan den var städad. Lämnade väskan i receptionen och när jag kom tillbaka på kvällen hade de uppgraderat mig utterligare ett steg till sviten :)
 

jonten

Medlem
Radisson Blu Szczecin
Bokat: 2 rum billigaste
Erhöll: Först 2 st Superior rum, efter att ha "bråkat" lite och påpekat att de faktiskt hade lediga sviter och att jag önskade en sådan så ringde de manager, han sa superior.. Då vi skulle komma tillbaka lite senare med väskor så sa jag att de skulle ta ett varv till med manager. Och när vi kom senare så hade jag fått en Svit och ett superior. Så vi kunde ta lite polska vänner till sviten för lite förfest.
Men denna sviten är riktigt sliten, konstigt att de inte gör en quick makeover och målar och lägger nytt golv tex.
Status: Platinum
 
Toppen