Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

BAS

Medlem
Radisson Blue, Puerto Morgan, Gran Canaria.
Bokat: Familjerum
Uppgradering: Nej :(
Status: RRG
Övrigt: Cava i ishink och frukt på rummet vid ankomst.:)

Firade jul här med släktingar förra året, hade då bokat tre dubbelrum, samtliga uppgraderade till familjerum. Så hade lite förhoppningar om familjelägenhet denna gång, men icke. Kollade på nätet och finns faktiskt inte ett enda rum ledigt för vår period. Helt fullbokat!

Litet minus för incheckning där man försöker värva mig till Radisson rewards, får påpeka att jag redan är Gold. Faktiskt den enda hotellprogramstatus som jag bott ihop helt ärligt...
 

brykthed

Medlem
Park Inn by Radisson, Oslo Airport West
Bokat: Standard
Erhöll: Standard och 2 vattenflaskor och 2 chokladbitar med en gång i incheckningen samt skulle få 2 muffins, men de var visst slut sa tjejen i repan och skulle komma upp med det senare, vilket inte hände. Var dock inte så sugen på muffins så det gjorde inte så mycket.
Status: RRG
Övrigt: inga problem att få 15% rabatt i restaurangen som guld-medlem och det var en fantastisk god ox-filé och potatisgratäng
 

jonten

Medlem
Testade Riverside i Göteborg idag, bor alltid annars inne i stan. Var ett tag sen jag bodde här och hade ingen bra upplevelse då, fick ingen bättre idag.
Försökte lite fint lirka vid incheckning och tydliggöra att jag var Platinum och ville ha ett bra rum för att arbeta.
Jo tjena, basic rum som dessutom är handikappanpassat, äckligt duschdraperi för att rullstol skall komma in, lågt handfat, dassrullen helt offside.
Jag fattar inte hur de tänker...
 

erc

Medlem
Park inn by Radisson Malmö
Bokat: Standard first room
Uppgradering: Business friendly room
Status: RRP
Övrigt: Lite tråkig välkomstgåva men vad ska man begära för det låga priset
Just det hotellet sticker ut med förvånansvärt låga priser. Jag brukar uppgraderas till något som anses vara en uppgradering. Men välkomstgåvorna har saknats de sista gångerna.
 
Just det hotellet sticker ut med förvånansvärt låga priser. Jag brukar uppgraderas till något som anses vara en uppgradering. Men välkomstgåvorna har saknats de sista gångerna.

Mer standard att gåvan inte finns på plats. Normalt får Radisson feedback av mig då. Men priserna är så låga så jag ids inte.
 

Andreas_W

Ny medlem
Hotel Park Royal Palace Vienna
Bokat: Standard
Erhöll: Premium Suite
Status: Standard (hade dock en del poäng från att jag haft silvernivå tidigare)
 
Toppen