adhoc76
Medlem
Radisson Blu Plaza Oslo
Bokat: Standardrum
Fick: Businessrum på 32:a våningen
Positiva punkter:
* Handskrivet välkomstkort där management önskade en trevlig vistelse.
* Ett fat med två muffins på en botten av god hallonsås låg uppdukat på rummet.
* Rummet var i gott skick.
* Recognition. Redan i receptionen noterades min status (GOLD). Kort efter inträde i rummet ringde management för att efterhöra att allt var till belåtenhet.
Negativa punkter:
* Rummet utmärkt, men baren på 34:e våningen och poolen ytterligare en våning upp visar klara tecken på ålder. Ser helt klart bedagat ut.
* På rummen finns en kontrollpanel där det går att ställa in temperatur. Det är tydligen en gimmick. Dessvärre väldigt varmt på rummet och när jag ringde receptionen meddelade de att kontrollpanelen endast reglerar hastighet på fläkten eftersom hotellet saknar AC.
Bokat: Standardrum
Fick: Businessrum på 32:a våningen
Positiva punkter:
* Handskrivet välkomstkort där management önskade en trevlig vistelse.
* Ett fat med två muffins på en botten av god hallonsås låg uppdukat på rummet.
* Rummet var i gott skick.
* Recognition. Redan i receptionen noterades min status (GOLD). Kort efter inträde i rummet ringde management för att efterhöra att allt var till belåtenhet.
Negativa punkter:
* Rummet utmärkt, men baren på 34:e våningen och poolen ytterligare en våning upp visar klara tecken på ålder. Ser helt klart bedagat ut.
* På rummen finns en kontrollpanel där det går att ställa in temperatur. Det är tydligen en gimmick. Dessvärre väldigt varmt på rummet och när jag ringde receptionen meddelade de att kontrollpanelen endast reglerar hastighet på fläkten eftersom hotellet saknar AC.