Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

Ja absolut jag med, men det är ju trots allt en standardsak.... Tror jag inte blivit uppgraderad 1 enstaka gång sedan jag blev CCG.
För mig när jag reser ensam tar jag hellre ett mindre rum med någon rolig gåva än en svit där jag utnyttjar skrivbordet och sängen :)

Personligen skulle jag ha svårt att klaga efter en sådan uppgradering. Visst, välkomstgåva, men om den kommer bort i uppgraderingen ser jag inga problem med det..

Radisson Blu Arlandia.
Uppgraderad från billigaste rum till Businessclass rum.
Välkommstgåva och brev på rummet också.
CCG men borde vara CCC nu men två stays av fyra från förra veckan har ej kommit in ännu! Trist att gå miste om poäng :/

Radisson Blu Metropol Hotel Helsingborg

Billigaste rummet => Businessclassrum, välkomstbrev och lite choklad på rummet. Guldstatusen uppmärksammades redan vid inchekning.

Radisson Blu Saga Reykjavik.
Uppgraderad från billigaste enkelrum till nyrenoverat dubbelrum med utsikt.
Nya rummen är klart mycket än de gamla fallfärdiga!
Ingen hälsning eller gåva på rummet dock.
Försöker dra in lite Radisson nätter innan erbjudandet om dubbla poäng går ut, sedan får vi se vad som händer :)

Park Inn Oslo, prövade något nytt denna vecka. Standard rum till business rum på högsta våningen med balkong. Hittills har det inte varit något balkongväder (regn ikväll).

Fick några frukter och två biscotti. Ett handskrivet kort. CCC

Frukosten/baren är sämre här än på Radisson Scandinavia och Plaza, men hotellet är överlag rätt trevligt.

Jag tror jag har nästan 100% uppgraderingar på de sista 10-15 nätterna, har då bott på Radisson Scandinavia Göteborg, Park Inn Lund & Malmö.
Cider/Must/Ramlösa och lite godis på rummen också. CCG just nu men efter denna veckan borde jag bli CCC.
Har hoppat runt lite för att få stays, just nu 33 nights och 27 stays. Borde bli CCC när jag når 30 stays

Hotel: Park Inn by Radisson Hotel Apartments
Bokat: Junior Suite (fanns inget mindre)
Fick: One Bedroom Apartment (fast en modell med 2 badrum). Fruktfat med kort från hotell manager.
Status: CCG

Toppen