Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

Radisson Blu, Trysil. CCG och uppgradering till Deluxe Apartment. Bokat Deluxe rum för cash+points. Av tre stays har det varit samma uppgradering alla gånger.

Måste säga att Trysil är en riktig fin destination även sommartid. Sprang Sälen Fjällmaraton i dag och valde bo här istället, ett mycket bra val.

Art'otel i Amsterdam. Riktigt trevligt hotel och uppgradering till stort rum med utsikt mot Centralstationen. Frukost av god klass och en flaska helt ok italienskt vin som present som CCC.
Läget väldigt bekvämt när man kommer med tåget från flyget. Kommer bo här igen, klart före Radisson hotellet.

Uppgraderad från billigaste rum till Businessclass Rum på Radisson Blu Malmö.
Är CCG några dagar till innan jag under veckan passerar gränsen till CCC.

Välkommstgåva i form av choklad, en trevlig hälsning och äpplemust.
Mycket trevligt hotell och klart bättre rum än Park Inn om än lite dyrare :)
Kan bli mitt första val i Malmö framöver

Bokade billigaste rummet i Wien (Pre-paid) för två nätter och fick Superior Delux, däremot utan gratis frukost och minibar som ingår i en vanlig Superior-bokning.

Riktigt bra hotell, ett av de finare Radisson jag bott på. Frukosten var bra, mindre buffé av hög kvalitet och sen fick man beställa övriga rätter, som exempelvis Eggs Benedict och liknande, av servitören.

Royal Viking Stockholm, bokat via poäng, 1 vuxen + 2 barn. Blev enligt incheckningen uppgraderad till något större på 8:e våningen. Jag fick gratis frukost, vilket tydligen ska vara gratis för barnen. Vi fick även ett stort fruktfat med choklad samt ett par flaskor äppeldricka. Mina senast fem besök på hotellet har jag fått nada. Bra start på dagen, hoppas Sverige vs Holland fortsätter i samma stil. Är CCG.

Bokade billigaste rummet på Radisson Blu Limfjord.
Uppgraded till en svit med 2 rum vardera med 50" tv och bra med space samt matgrupp.
Dock inget välkomstbrev eller gåva.
Ska försöka mig på och ge feedback via mail och se vad som faktiskt händer när man för en gångs skull klagar
DSC_0850.JPG

Bokade billigaste rummet på Radisson Blu Limfjord.
Uppgraded till en svit med 2 rum vardera med 50" tv och bra med space samt matgrupp.
Dock inget välkomstbrev eller gåva.
Ska försöka mig på och ge feedback via mail och se vad som faktiskt händer när man för en gångs skull klagarVisa bifogad bild 56255

Personligen skulle jag ha svårt att klaga efter en sådan uppgradering. Visst, välkomstgåva, men om den kommer bort i uppgraderingen ser jag inga problem med det..

Toppen