Trist,Hotell: Clarion Arlanda Terminal
Nätter: 1
Bokat: Billigaste möjliga, standard dubbelrum (som var dyrt, 2000:- isch)
Fick: Det jag bokat
Status: Platinum
Ibland så är det lite skoj att se vad man får när man inte nämner status eller ber om uppgradering. Typ bara checkar in och är som vanligt.
Just idag så kom jag med försenat flyg, checkar in 2300 och skall flyga igen vid 0800. Skall bara sova och äta frukost. Uppgradering är totalt ointressant.
Och de levererade inte, ingen uppgradering i förväg, ingen recognition vid incheck, inget medlemsvatten osv.
Gav en dålig och konstruktiv recension, blir intressant att se vad återkopplingen säger.
Ja, får man inget medlemsvatten vid incheck går det utmärkt att förse sig själv av densamma ur minibaren.Men medlemsvatten tar man väl själv i minibaren?
Mitt Rookie rum hade ingen minibar, det stod en flaska rödvin på skrivbordet med en prislapp på 195:-.Trist,
Men medlemsvatten tar man väl själv i minibaren?
Jo det har jag full koll på, men det förutsätter ju ett kylskåp. Om jag inte missade kylskåpet, men kollade hyggligt noga. I och med rödvin på skrivbordet, ingen prislista. Ingen kaffemaskin, inga glas osv så finns det nog inte i de enklaste rummen. Men har inte många nätter på det hotellet så ngn annan kanske vet.Ja, fåt man inget medlemsvatten vid incheck går det utmärkt att förse sig själv av densamma ur minibaren.
Bott där många ggr, hotellet är ett slitet Comfort. Men de har haft jäkligt trevlig personal, glada välkomnande och det gör mycket. Tyvärr har frukosten gått ner sig vid mina sista besök, har haft kontakt med management och de lovade att hantera frågan. Gurka, paprika har varit torra, fryst bröd, kalla ägg, varmt vatten osv. Har inte bott på ngn månad men hoppas de rättat till det.Hotell: Comfort Hotel Jönköping
Nätter: 1
Bokat: Standard 2 enkelsängar, för 10000 poäng
Fick: Superior dubbelrum
Status: Gold
Skönt att få lite mer plats. Inte mycket att tala om själva hotellet, men behövde bara övernattning.
Bott där många ggr, hotellet är ett slitet Comfort. Men de har haft jäkligt trevlig personal, glada välkomnande och det gör mycket. Tyvärr har frukosten gått ner sig vid mina sista besök, har haft kontakt med management och de lovade att hantera frågan. Gurka, paprika har varit torra, fryst bröd, kalla ägg, varmt vatten osv. Har inte bott på ngn månad men hoppas de rättat till det.