Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Nordic Choice Hotels?

Jonas Ohlsson

Ny medlem
Hotell: Clarion Hotel Helsinki
Nätter: 2 nätter
Bokat: Standard dubbel
Fick: Deluxe dubbel
Status: Gold
Fick stort härligt rum om 30 kvm i hörnläge med stora panoramafönster och utsikt mot hamnen!
 

Attachments

  • IMG_8003.jpeg
    IMG_8003.jpeg
    {memory} MB · Visningar: 69

A359

Medlem
Hotell: Comfort Solna
Nätter: 1 natt
Bokat: Standard dubbel
Fick: Standard dubbel (på vån 10 iofs).
Status: Gold

Receptionisten vela ha betalt för tidig incheckning samt en udda summa på typ 400kr för nått annat. Nekade så klart.

Och som synes ingen uppgradering trots flertalet lediga rum i nästa rumskategori. Tror inte receptionen förstod vad uppgradering innebar riktigt utan föreslog ett annat rumsnummer men samma rumstyp. Ridå.

Hade blivit ganska besviken om jag faktiskt var en trogen gold-kund men nu är jag kreditkorts-gold och tar det för vad det är.
 
Hotell: Comfort Solna
Nätter: 1 natt
Bokat: Standard dubbel
Fick: Standard dubbel (på vån 10 iofs).
Status: Gold

Receptionisten vela ha betalt för tidig incheckning samt en udda summa på typ 400kr för nått annat. Nekade så klart.

Och som synes ingen uppgradering trots flertalet lediga rum i nästa rumskategori. Tror inte receptionen förstod vad uppgradering innebar riktigt utan föreslog ett annat rumsnummer men samma rumstyp. Ridå.

Hade blivit ganska besviken om jag faktiskt var en trogen gold-kund men nu är jag kreditkorts-gold och tar det för vad det är.
Tyvärr det Comfort i Sthlm som är sämst på förmåner och uppgradering, vilket är märkligt med tanke på att Strawberrys huvudkontor ligger i samma byggnad. Kista och Arlanda är aldrig några problem i jämförelse.
 

Qraze

Medlem
Hotell: Clarion Collection Hotel Victoria, Jönköping
Nätter: 1 natt
Bokat: Standard dubbelrum
Fick: Standard dubbelrum
I stort sett fullbokat på hotellet.

Skickat från min SM-S901B via Tapatalk
 

Doctor-X

Medlem
Hotell: Comfort Hotel Arlanda
Nätter: 1 natt
Bokat: Standard
Fick: Svit
Status: Platinum
Övrigt: Plötsligt händer det, uppgraderad till sviten för andra gången! Väldigt trevligt rum, minus för att LP-spelaren är sönder! Bokat för poäng. Tycker Comfort Arlanda och Clarion Arlanda alltid bjuder på riktigt bra uppgraderingar.
 

andreas

Medlem
Hotell: Comfort Hotel Arlanda
Nätter: 1 natt
Bokat: Standard
Fick: Svit
Status: Platinum
Övrigt: Plötsligt händer det, uppgraderad till sviten för andra gången! Väldigt trevligt rum, minus för att LP-spelaren är sönder! Bokat för poäng. Tycker Comfort Arlanda och Clarion Arlanda alltid bjuder på riktigt bra uppgraderingar.

Härligt! Instämmer i att uppgraderingarna alltid är korrekta på dessa två hotell. Tänk om det funkat lika bra i hela kedjan…
 
Toppen