Bodde också där för ett tag sedan och hade fått uppgradering om det inte varit fullt vid incheckning. Tyvärr blev inte medlemskapet inlagt vid bokning genom jobbets resebyrå, vilket alltid har fungerat på andra Strawberry hotell.Trooper skrev:Bodde där för ett tag sedan. Försökte få uppgradering men enligt dom så hade man inte rätt till det där eftersom dom bara delade bokningssystem och inte var ett renodlat strawberryhotell.Klicka för att utvidga...
Jag måste varit förvirrad och blandat ihop hotell. Jag hade bokat Standard dubbelrum, och det var det jag fick...ekf skrev:Hotell: The Box, LinköpingNätter: 1 nattBokat: Moderate dubbelrum (Mecenat)Fick: Standard dubbelrumStatus: GoldKlicka för att utvidga...
Samma för mig, dom verkade ha lite dålig koll på statusförmåner här. Ringde och frågade om tidig incheckning och han trodde det kostade 500kr även för gold. Men checkade in vid 11:30 och behövde inte betala något för det så är ändå nöjd.Mr Basic skrev:Hotell: Hotel C, StockholmNätter: 1 nattBokat: Standard dubbelFick: Standard dubbelStatus: GuldFanns lediga Superior-rum att boka 5 min före incheck.Klicka för att utvidga...
Tyvärr det Comfort i Sthlm som är sämst på förmåner och uppgradering, vilket är märkligt med tanke på att Strawberrys huvudkontor ligger i samma byggnad. Kista och Arlanda är aldrig några problem i jämförelse.A359 skrev:Hotell: Comfort SolnaNätter: 1 nattBokat: Standard dubbelFick: Standard dubbel (på vån 10 iofs).Status: GoldReceptionisten vela ha betalt för tidig incheckning samt en udda summa på typ 400kr för nått annat. Nekade så klart.Och som synes ingen uppgradering trots flertalet lediga rum i nästa rumskategori. Tror inte receptionen förstod vad uppgradering innebar riktigt utan föreslog ett annat rumsnummer men samma rumstyp. Ridå.Hade blivit ganska besviken om jag faktiskt var en trogen gold-kund men nu är jag kreditkorts-gold och tar det för vad det är.Klicka för att utvidga...
Doctor-X skrev:Hotell: Comfort Hotel ArlandaNätter: 1 nattBokat: StandardFick: SvitStatus: PlatinumÖvrigt: Plötsligt händer det, uppgraderad till sviten för andra gången! Väldigt trevligt rum, minus för att LP-spelaren är sönder! Bokat för poäng. Tycker Comfort Arlanda och Clarion Arlanda alltid bjuder på riktigt bra uppgraderingar.Klicka för att utvidga...