Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på IHG (InterContinental, Crowne Plaza, Holiday Inn)?

Har en riktigt schysst Business Suite på IC Chicago. Bokade billigaste rum (som jag fick till ett sjukt billigt pris) och blev uppgraderad till denna svit. Har 2 minibarer också, det är inte illa. Så två halvflaskor rött, vitt och skumpa. Med tanke på att varje flarra kostar $30-40 i minibaren, så tänkte jag helt enkelt dricka för mer än vad jag betalat för rummet per natt. ;)

Dem är väldigt proffsiga på detta hotellet måste jag säga. Allt ifrån valet service till incheckning osv. Jag har fått frukostvoucher och drinkvoucher, varpå jag skojade att jag har nog kvar min förra till o med, då sa han: O jag har massvis här, så bara du kommer förbi om du behöver. :) Så trots att parkering (valet) kostar $67 per natt så känns det som man får bra valuta här faktiskt. :)

Några bilder

image.jpg

image.jpg

image.jpg

Blivit uppgraderad till en Executive Suite på IC Kuala Lumpur. Bokade ett Grand Premier rum. Inte illa för 900kr natten måste jag säga. :) Club ingår, frukost, tvätt av tre plagg per dag. Riktigt bra måste jag säga. Ska vara här till söndag för vidare färd till Shanghai, där jag är bokad på IC Pudong. Där brukar man få Club eller Suite, så där väljer jag alltid Club.

image.jpg

image.jpg

Gör det! Var där för inte alltför länge sedan. Deras frukostbuffé är den bästa jag ätit! Speciellt om du kommer med ett tidigt morgonflyg.

IC Pudong i Shanghai. Bokade billigaste rum, uppgraderad till Club Room. Rätt bra värde får jag ändå säga för 600 RMB.

Toppen