Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Hilton?

Hilton ORD
Bokade billigaste king
Fick ett rum på högsta våning med runway view

e70f7efc0b28743bfdd8d889fd9f7a3b.jpg

Hilton Helsinki Strand, från billigaste rummet till King Suite med två badrum och dubbla uppsättningar choklad. I morgon vidare till Tallinn. Är du kvar då, @Jakob Österberg ?
Sorry, jag är tillbaka i Sverige igen. Totalt 14 timmar för en natts sömn och klädbyte innan nya äventyr. Om jag nu kommer iväg, det är allmänt kaos med inställda flyg osv, men det är en annan historia...
Kollade i appen och jag tycks ha fått samma uppgradering (fast med tilläget deluxe) för morgondagen. Får vi ditt gamla rum, tro?
Ingen deluxe på mig, men mitt rum 804 var trevligt ändå. Tänk för övrigt på att ta det där med deras öppettider med en nypa salt. Både frukost och bar stängde gärna en timme eller två innan de egentligen skulle ha stängt...

Sorry, jag är tillbaka i Sverige igen. Totalt 14 timmar för en natts sömn och klädbyte innan nya äventyr. Om jag nu kommer iväg, det är allmänt kaos med inställda flyg osv, men det är en annan historia...
Ingen deluxe på mig, men mitt rum 804 var trevligt ändå. Tänk för övrigt på att ta det där med deras öppettider med en nypa salt. Både frukost och bar stängde gärna en timme eller två innan de egentligen skulle ha stängt...

Ok, vi ses säkert någon annan gång. Du missade väl inte tidsomställningen?;)

Last edited:
Toppen