Har bastun öppnat igen? Det hade brunnit lite när vi var där den 8/5.
Jag såg inga tecken på sånt. Bastun var öppen och gratis för diamonds. Poolen däremot verkade vara gratis för guldmedlemmar
Har bastun öppnat igen? Det hade brunnit lite när vi var där den 8/5.
Hilton Tallinn uppgraderade mig som HHD från billigaste till King one bedroom suite. Mycket trevligt hotell i övrigt också
Sorry, jag är tillbaka i Sverige igen. Totalt 14 timmar för en natts sömn och klädbyte innan nya äventyr. Om jag nu kommer iväg, det är allmänt kaos med inställda flyg osv, men det är en annan historia...Hilton Helsinki Strand, från billigaste rummet till King Suite med två badrum och dubbla uppsättningar choklad. I morgon vidare till Tallinn. Är du kvar då, @Jakob Österberg ?
Ingen deluxe på mig, men mitt rum 804 var trevligt ändå. Tänk för övrigt på att ta det där med deras öppettider med en nypa salt. Både frukost och bar stängde gärna en timme eller två innan de egentligen skulle ha stängt...Kollade i appen och jag tycks ha fått samma uppgradering (fast med tilläget deluxe) för morgondagen. Får vi ditt gamla rum, tro?
Sorry, jag är tillbaka i Sverige igen. Totalt 14 timmar för en natts sömn och klädbyte innan nya äventyr. Om jag nu kommer iväg, det är allmänt kaos med inställda flyg osv, men det är en annan historia...
Ingen deluxe på mig, men mitt rum 804 var trevligt ändå. Tänk för övrigt på att ta det där med deras öppettider med en nypa salt. Både frukost och bar stängde gärna en timme eller två innan de egentligen skulle ha stängt...
Ja, gärna det! Haha, numera ställer ju mobilen om sig automagiskt. Men hotellet själva kanske hade missat det?Ok, vi ses säkert någon annan gång. Du missade väl inte tidsomställningen?![]()
Lita aldrig på att mobilen ställer om sig automatiskt! Det finns många operatörer som misslyckas med att skicka ut tidsinformation korrekt.Ja, gärna det! Haha, numera ställer ju mobilen om sig automagiskt. Men hotellet själva kanske hade missat det?![]()