Ska bo där om ngn månad en helgJakob Österberg skrev:Hilton Athen, uppgraderad från 2 st rum av det billigaste som gick att boka till en business suit och till det största rummet de hade som inte var en svit. Fick deala med receptionen för först blev det inga uppgraderingar alls. Men sen blev det desto bättre. Hade inte förväntat mig att båda rummen skulle bli uppgraderade.Klicka för att utvidga...
Om de är snåla med uppgraderingar i den vanliga receptionen så prata med dem i Executive-receptionen istället. Den ligger på våning 11 precis utanför loungen. Där är de betydligt mer tillmötesgående.Johanna skrev:Ska bo där om ngn månad en helgKlicka för att utvidga...
Går utmärkt med poängbokningar också.Impendill skrev:Om man bokar med poäng. Finns det chans för uppgradering som HHG eller HHD då? Eller måste det vara betalt med pengar ?Klicka för att utvidga...
Sakoz skrev:Idag, Hilton Slussen. Bokat på wintersale billigaste rummet. Fick deluxe plus med utsikt.Mnja, Hilton Slussens incheckningspersonal imponerar inte på mig. Jag känner mig alltid lite smålurad här.Påstår oftast att det är fullbelagt m.m. Denna gång valde jag att inte diskutera det. Priset var så lågt så det hade blivit pinsamt med svenska mått mätt.Är HHD.Klicka för att utvidga...