Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Hilton?

Nilann

Medlem
Vårt sista besök på Hilton CPH innan Choice tar över. Uppgraderad från standardrum till Executive Plus. Herr Nilann och jag kommer verkligen att sakna detta Hiltonhotell, som vi brukar åka till fyra till fem gånger per år. HHD.

Personalen får möjlighet att följa med till Choice, förmodligen kommer det inte att finnas någon lounge framöver, det nya Choicehotellet som skall byggas bredvid nuvarande Hilton kommer att bli 3*, medan befintligt hotell kommer även fortsättningsvis att var 5*. Allt enligt en kontakt vi har i loungen. Det kommer att bli annorlunda, men vi kommer att ge det en chans. Med nio förbetalda nätter under resten av året, lär vi inte kunna boka av så vi får gilla läget.
 

Bibinski

Medlem
Hilton Slussen
Bokat twin room , initialt uppgradering till twin deluxe. Frågade efter exec, fanns inte. Frågade om en kingsize istället för två små, absolut sa de. Kom upp till rummet och hittar två enkelsängar. Kollar appen och hittar ett bokningsbart exec with view, åker ner och ber om det istället, efter lite om och men får jag det jag ber om..HHG
 

rsimon

Medlem
DoubleTree by Hilton Hotel Resort & Spa Reserva del Higueron, 24/2-1/3 (HHD)

Bokade: Twin guest room m havsutsikt (näst billigaste)
Fick: King deluxe room m havsutsikt ("bättre" utsikt enligt receptionisten)
 

MartinH

Medlem
Hilton Kuching - bokat med poäng, KING HILTON GUEST ROOM, uppgraderad till KING EXECUTIVE ROOM.

Hilton Kota Kinabalu - bokat med poäng, KING GUEST ROOM, uppgraderad till KING EXECUTIVE PREMIUM ROOM.
Nybyggt hotell, var inte öppet när jag var här förra månaden. Mycket fräscht och största hotellloungen jag sett (och ganska tomt med folk, många rum är inte klara ännu)! Troligen lite inkörsproblem, soft drinks i loungen är Soda Water, Sprite och CocaCola light... 2 sorters gin, Beefeater och Gordon, men ingen Tonic?!
 

rsimon

Medlem
Hilton Slussen, 4-5 mars (HHD)
Bokat: Queen room
Fick: Twin deluxe med utsikt (hörnrum med extra utsikt mot Guldgränd), drinkkupong och godis.

Finns bokningsbara Executiverum...
 
Toppen