Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Hilton?

Ska bo på Hilton Beijing Capital AirPort natten mot söndag fick idag mail om uppgradering till King deluxe suite med tillgång till executive lounge. Är det vanligt med besked så pass tidigt?

Ska bo på Hilton Beijing Capital AirPort natten mot söndag fick idag mail om uppgradering till King deluxe suite med tillgång till executive lounge. Är det vanligt med besked så pass tidigt?
Om dom redan ser att det är överbokat i den rumskategorin som du har bokat så tror jag att dom gör det i förväg. Byråkratin i Kina kan ju ta tid annars...

Hilton Sukhumvit Bangkok. Bokat King Deluxe (billigaste) fick
King executive Plus room. Trevligt hotell. HHD.

• Gilla
Reactions: Gus
Tillbaka på Hilton Phoenix Airport, HHD, bokat billigaste och blev uppgraderad till ett så kallat Arizona rum, hörn rum som är lite större än normala rum men inte lika stort som min junior suite senast, detta känns dock som ett bättre rum än junior suite som bara kändes stort....
Men som tidigare betala inte extra för ett Arizona rum om du kommer hit.

Kan tillägga att jag bokat 2 stays på detta hotell med MVP rate och inte en enda fråga om att visa någon sport affiliation vid checkin.

Hilton Mexico City Reforma

Bokade 2 double beds
Fick 2 double beds executive room

Rummet vi fick var hur stort som helst, tittade på utrymningsplanen och vårt var typ dubbelt så stort som övriga rum på våningen.
Rum 2615 är bra om ni råkar bo på hotellet någon gång.

Är HHD.

Står det att de kräver ID när man använder denna rate? Det gjorde det inte förr hos Hilton PHX iaf...
På sidan där man kan boka denna (Hilton Worldwide | MVP Travel) står följande
Hilton skrev:
Please note: You must be an athletic administrator, athlete, or affiliated with a sports entity, sports-related company, sports group or event to be eligible. You will be asked to show credentials, such as an official business card designated with your team logo, etc.

Toppen