Jag har mycket mindre problem med den genvägen än att de ger bort HHD hursomhelst. Jag tycker Club Carlsons policy att inte matcha till CCC är rätt bra.Glenn E skrev:Jag gjorde ju så också. 3 år HHG för 35 USD.Klicka för att utvidga...
Jag har mycket mindre problem med den genvägen än att de ger bort HHD hursomhelst. Jag tycker Club Carlsons policy att inte matcha till CCC är rätt bra.Glenn E skrev:Jag gjorde ju så också. 3 år HHG för 35 USD.Klicka för att utvidga...
Jag tycker en rimlig policy är att aldrig matcha högsta nivån (som CCC), och att inte heller göra matchinig utan en challenge till gold.agehall skrev:Jag har mycket mindre problem med den genvägen än att de ger bort HHD hursomhelst. Jag tycker Club Carlsons policy att inte matcha till CCC är rätt bra.Klicka för att utvidga...
Mr.A skrev:Hilton Bankside London igår och idag från King till one bedroom suite.Klicka för att utvidga...
Om dom redan ser att det är överbokat i den rumskategorin som du har bokat så tror jag att dom gör det i förväg. Byråkratin i Kina kan ju ta tid annars...Johanna skrev:Ska bo på Hilton Beijing Capital AirPort natten mot söndag fick idag mail om uppgradering till King deluxe suite med tillgång till executive lounge. Är det vanligt med besked så pass tidigt?Klicka för att utvidga...
Står det att de kräver ID när man använder denna rate? Det gjorde det inte förr hos Hilton PHX iaf...nissefalk skrev:Kan tillägga att jag bokat 2 stays på detta hotell med MVP rate och inte en enda fråga om att visa någon sport affiliation vid checkin.Klicka för att utvidga...
På sidan där man kan boka denna (Hilton Worldwide | MVP Travel) står följandeagehall skrev:Står det att de kräver ID när man använder denna rate? Det gjorde det inte förr hos Hilton PHX iaf...Klicka för att utvidga...
Hilton skrevlease note: You must be an athletic administrator, athlete, or affiliated with a sports entity, sports-related company, sports group or event to be eligible. You will be asked to show credentials, such as an official business card designated with your team logo, etc.Klicka för att utvidga...
Det är helt irrelevant. Det som betyder något är vad det står när man kollar på rate:n hos respektive hotell.bnr skrev:På sidan där man kan boka denna (Hilton Worldwide | MVP Travel) står följandeKlicka för att utvidga...