Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Hilton?

Jag plus tre stycken till fick våra fyra rum uppgraderade till 12 våningen på Hilton Narita, fri drink, fri frukost, samtliga fick även fri frukost, på detta hotell så finns det inget Executive floor eller lounge
Jag är HHD efter matchning mot BW Diamont.

Enig med @agehall att det är för lätt att få högre status på hotellen genom matchning, finns säkert någon HHG på hotellet som inte har fått några "extra fördelar" trots att hen har slitit ihop sin status, och folket ivårt gäng får alla fördelar tackvare att jag har matchat upp min status, hade aldrig vetat om dena möjligheten om jag inte varit medlem på BC

Last edited:
Vi skall bo på Hilton London Wembley nästa vecka, vi är 5 st i familjen och är nu inbokade i ett familjerum, hur stor chans tror ni att vi har att bli uppgraderade, jag är HHD ?

Jag blev uppgraderad nu i helgen på Hilton Curio Reichhof i Hamburg som Guld. Från deras, som de uttryckte det, lilla rum till ett stort dubbelrum och större säng.

Upp(?)graderad till en söt tvåvåningssvit som saknar loungetillgång men har blivit erbjuden lounge ändå :)
Hilton Budapest, HHG
20160212_132149_HDR.jpg

Hilton Dubai Jumeirah Resort. Uppgraderad från billigaste rummet till Corner Alcove Seaview med fantastisk panoramautsikt över stranden. HHD

Toppen