Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Hilton?

Hilton Vienna Plaza

Uppgraderad till Plaza room från Guest room. Frukostvouchers till den lugna och ordnade restaurangen.
Inga vattenflaskor eller andra överraskningar på rummet.

(HHG)

Hilton Miami Airport
Från GUESTROOM 2 DOUBLE BEDS till 1 BDR SUITE W/BALCONY AND LIVING RM

Hilton Key Largo Resort
Ingen uppgradering. Gratis frukostbuffe (istället för bara continental breakfast)

DoubleTree Key West
Från 2 QUEEN BEDS till 2 QUEEN POOL VIEW WITH BALCONY

/ HHG

Conrad HongKong, tidig ankomst efter flight med SK, trots i princip fullt hus fick jag ett rum redan klockan 0900, även upgrade till executive floor så kunde unna mig frukost på direkten i loungen. Endast en natt den här gången men gav väldigt bra värde för en poängbokning. Är HHG.

Hilton Molino Stucky Venedig. Billigaste rummet, erbjuden uppgradering till rum med utsikt men twinbed i stället för king, tackade nej. Dock tämligen fullt på hotellet (Swatch-kongress!).

Är HHG och enligt välkomstbrevet har alla HHG tillgång till loungen, som dock är tämligen minimal och inget att sukta efter.

Hilton Munich Park. Uppgraderad från standardrum till Executive room på 12:e våningen. HHD.
Fin utsikt över Englischer Garten och nära till biergarten vid Chinesischer Turm. Ein bratwurst und ein halbes Urbock smakade bra.

Checkade just in på Hilton Columbus Downtown. Ringde tidigt imorse och påpekade att jag önskade en svituppgradering men när jag kom hit fick jag endast uppgradering till executive då sviterna var slut. Fair enough tänkte jag tills jag kom till loungen och fick reda på att de tog betalt för all sprit man förtär, helt otroligt. Kommer således inte bo här igen. Är HHD.

Checkade just in på Hilton Columbus Downtown. Ringde tidigt imorse och påpekade att jag önskade en svituppgradering men när jag kom hit fick jag endast uppgradering till executive då sviterna var slut. Fair enough tänkte jag tills jag kom till loungen och fick reda på att de tog betalt för all sprit man förtär, helt otroligt. Kommer således inte bo här igen. Är HHD.

Får man sprit utan kostnad om man är HHD?

Toppen