rob74
Medlem
Hahahaa!!!Glöm inte bort att känna city-pulsen, med tanke på läget "mitt i smeten"!![]()

Kände mig mer mitt i smeten då jag åt nygräddade våfflor hemma i Kiruna igår innan jag åkte...

Hahahaa!!!Glöm inte bort att känna city-pulsen, med tanke på läget "mitt i smeten"!![]()
Intressant. Jag har hört om liknande scenarion men inte varit med om det själv. I vanliga fall så kickar e-upgrade in ett dygn före ankomst och då försvinner möjligheten också att ändra i bokningen. Men av någon anledning verkar Conrad Singapore lägga in sina upgrades flera dagar tidigare (var med om det själv nyligen) - kanske är det kryphålet?
Återstår dock att se vad du får betala vid utcheckning...
Eftersom frukost (i restaurangen antar jag) ingar i den rate jag redan har betalt for, sa antar jag att Exec benefits i detta fallet bara skulle ge mig loungetillgang pa kvallen som extra perk?Frukosten kostar ca 250 sek om man ska betala för den nere i restaurangen, lounge frukosten är inte lika bra men du kan välja var du vill äta den som Exec.
Härligt! Hur länge är du där? Kommer dit på lördag.Och idag känner jag mig lite som HHD
De tabbade sig lite här på Conrad Bali och så klagade jag och som plåster på såren fick vi Afternoon Tea kl 3 och Lounge kl 5. Sedan checkar vi ut kl 7.
Så lounge på dagen vi checkar ut och sen utcheckning.
Det har jag aldrig lyckats med förut.
Sedan blir det Singapore Airlines Business hem via Singapore och Zürich till Köpenhamn och sedan X3000 till Göteborg.
En bra dag.
Visa bifogad bild 31114
Jag checkade ut kl 19 och sedan tog jag en Bluebird taxi till flygplatsen och sedan blev det Singapore Airlines till Singapore kl 21.45.Härligt! Hur länge är du där? Kommer dit på lördag.