Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Hilton?

Du kan välja en uppgradering i förväg och ändå bli uppgraderad när du kommer till hotellet. Finns ingen, ime, anledning att inte välja det man blir erbjuden gratis i förväg.

Vet inte om detta är en korkad fråga, men får inte ni som bokar via HH möjlighet till uppgradering redan vid bokningen??

Är det en gratis uppgradering så tar man det, men inte alltid jag har fått "gratis" uppgradering direkt vid bokning. Tex denna gång skulle jag behövt betala extra för att få executive rummet om jag uppgraderade vid bokning.

Du kan välja en uppgradering i förväg och ändå bli uppgraderad när du kommer till hotellet. Finns ingen, ime, anledning att inte välja det man blir erbjuden gratis i förväg.

OK, då e ja med i matchen igen...

Tror dock att jag aldrig blivit uppgraderad en gång till så att säga när jag valt uppgradering i förväg. Man får väl hoppas att det händer ngn gång bara. :)

Är det en gratis uppgradering så tar man det, men inte alltid jag har fått "gratis" uppgradering direkt vid bokning. Tex denna gång skulle jag behövt betala extra för att få executive rummet om jag uppgraderade vid bokning.

Håller helt med dig, av mina 4 nuvarande bokningar så är det endast 1 som har berättigats till "gratis" executive rum.

Doubletree Hilton Amsterdam, bokade executive room och har för mig att jag i förväg valde upgrade till executive room med balkong, vid incheck igår fick vi en suite

Bodde på DoubleTree by Hilton Hotel London - Tower of London förra helgen. Blev uppgraderad till Executive rum och gratis frukost med Hilton guld. Fanns en lite lounge bredvid receptionen för mindre frukost och kvällsfika 17.30-20.00.

OK, då e ja med i matchen igen...

Tror dock att jag aldrig blivit uppgraderad en gång till så att säga när jag valt uppgradering i förväg. Man får väl hoppas att det händer ngn gång bara. :)

Har faktiskt fått en dubbe upgrade på slussen en gång.
Fick erbjudande om Exceutive för 0 kr i dialogen och nappade. Sen så fick jag en JR svit vid incheck! :)

Ska ju bo på Hilton, Malta om någon dag. Förra veckan fick jag ett mail om att uppgradera till Executive för 80 euro.
Tror jag prövar lyckan på plats istället och ser vad som händer...

Toppen