Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Hilton?

Hotell: Conrad Los Angeles
Datum: 4 nätter
Bokat: Studio King
Uppgradering: Gott om lediga rum vid incheckning och vi blev informerade att vi hade blivit uppgraderade. Rummet var fint men såg ut precis som det vi hade bokat och i appen syntes ingen uppgradering, vilket det brukar göra. Vi frågade vänligt om något var fel och efter middagen fick vi i stället en finfin One Bedroom Suite med fönster i tre riktningar.
Status: HHD
Trevligt. Ingen självklarhet att få upgrade som HHD på Conrad i USA (tyvärr).

Hotell: Hilton Munich Park
Datum: 5 nätter i Oktober
Bokat: Standardrum
Uppgradering: Executive KIng Room, 14: e våningen

Är det någon skillnad på standardrum och King Room? Lounge access har du ändå som HHD - är lite trött på när de "bara" uppgraderar en till Executive-rum som är samma som jag redan bokat (när jag är HHD - som HHG hade det varit en annan femma).

Är det någon skillnad på standardrum och King Room? Lounge access har du ändå som HHD - är lite trött på när de "bara" uppgraderar en till Executive-rum som är samma som jag redan bokat (när jag är HHD - som HHG hade det varit en annan femma).
Ingen större skillnad men både dusch och badkar och högst upp. Hotellet är fullt med många konferenser, så vi är nöjda.

Hotell: Conrad Centennial Singapore
Datum: Okt/Nov 2023
Bokat: Deluxe King, Deluxe Twin connecting.
Uppgradering: Executive King, Executive Twin connecting

Bokat med standard award rate

Hotell: Hilton Bankside, London
Datum: okt-23
Bokat: Twin Deluxe
Uppgradering: Twin Executive
Status: HHG

Fast jag fick inte lounge-access trots rummet. Ingick inte sa de, hade haft begränsad nytta av lounge så orkade inte tjafsa.

Fick också 3x basepoints på H höstkampanj.

Toppen