Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Hilton?

Hotell: Conrad Los Angeles
Datum: 4 nätter
Bokat: Studio King
Uppgradering: Gott om lediga rum vid incheckning och vi blev informerade att vi hade blivit uppgraderade. Rummet var fint men såg ut precis som det vi hade bokat och i appen syntes ingen uppgradering, vilket det brukar göra. Vi frågade vänligt om något var fel och efter middagen fick vi i stället en finfin One Bedroom Suite med fönster i tre riktningar.
Status: HHD
Trevligt. Ingen självklarhet att få upgrade som HHD på Conrad i USA (tyvärr).
 

TP12

Medlem
Hotell: Hilton Munich Park
Datum: 5 nätter i Oktober
Bokat: Standardrum
Uppgradering: Executive KIng Room, 14: e våningen
Status: HHD

Är det någon skillnad på standardrum och King Room? Lounge access har du ändå som HHD - är lite trött på när de "bara" uppgraderar en till Executive-rum som är samma som jag redan bokat (när jag är HHD - som HHG hade det varit en annan femma).
 

Nilann

Medlem
Är det någon skillnad på standardrum och King Room? Lounge access har du ändå som HHD - är lite trött på när de "bara" uppgraderar en till Executive-rum som är samma som jag redan bokat (när jag är HHD - som HHG hade det varit en annan femma).
Ingen större skillnad men både dusch och badkar och högst upp. Hotellet är fullt med många konferenser, så vi är nöjda.
 

bvs

Medlem
Hotell: Conrad Centennial Singapore
Datum: Okt/Nov 2023
Bokat: Deluxe King, Deluxe Twin connecting.
Uppgradering: Executive King, Executive Twin connecting
Status: HHD

Bokat med standard award rate
 

BND

Medlem
Hotell: Hilton Bankside, London
Datum: okt-23
Bokat: Twin Deluxe
Uppgradering: Twin Executive
Status: HHG

Fast jag fick inte lounge-access trots rummet. Ingick inte sa de, hade haft begränsad nytta av lounge så orkade inte tjafsa.

Fick också 3x basepoints på H höstkampanj.
 
Toppen