Doctor-X
Medlem
Glömde skriva - efterfrågade sen utcheckning (såklart ingen rättighet och bara bonus de gånger det går), men här blev det nästan tvärtom 
Repan: -”The longest I can extend your stay is until 12:00pm”
Jag: -“Extend? Isn’t check out 12:00pm”
Repan: -“Yes, but we would prefer if you checked out at 11am, we have other guests Sir!”
Checkade ut kl12
Repan: -”The longest I can extend your stay is until 12:00pm”
Jag: -“Extend? Isn’t check out 12:00pm”
Repan: -“Yes, but we would prefer if you checked out at 11am, we have other guests Sir!”
Checkade ut kl12
Hotell: DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station
Datum: 16/2 - 17/2
Rate: Semi-Flexible
Bokat: Queen Room
Uppgradering: Queen Executive with balcony
Status: HHD
170€/natten, bra uppgradering - men rätt slitet rum, mycket fläckar på heltäckningsmattan, skav på diverse ting (ingick även ett par gamla strumpor som låg ovan på garderoben*). SkyLoungen är stängd fram till juni pga renovering. Känns som det passerar mycket människor men man håller inte efter riktigt. Kommer inte boka DoubleTree igen om jag inte absolut måste bo vid stationen, Hilton Amsterdam känns bättre på alla sätt.
Visa bifogad bild 139321
* Påpekade att rummet nog behövdes städas rejält inför nästa gäst i samband med utcheckning och visade en bild på de fina stumporna - killen i repan rykte på axlarna och sade ”Sir, we can’t clean the whole room between every guest.”