Jakob Österberg
Medlem
Conrad Maldiverna, uppgraderad från Beach Villa till Deluxe Beach Villa. Hade en köpt uppgradering också till Superior Water Villa lite drygt halva vistelsen.
Grattis, det är en fin uppgradering!Conrad Maldiverna, uppgraderad från Beach Villa till Deluxe Beach Villa. Hade en köpt uppgradering också till Superior Water Villa lite drygt halva vistelsen.
Du hade ju ändå tillgång till allt...Hilton Malta. 5 dagars vistelse. Rummet förbetalt. Ingen uppgradering. Är HHD.
Fick världens mest konstigaste argument mht ingen uppgradering. Portieren sa att 'eftersom jag var HHD så behöver jag ingen uppgradering då jag har tillgång till allt på hotellet'...!?!
När han frågade om han skulle göra en 'pre-authorisation' på mitt kort för extra utgifter, så svarade jag honom att jag vid närmare eftertanke inte tänkte spendera en enda Euro på hans hotell...
Tror jag bodde där sist! Hur är frukosten nu? Voucher till delin än, eller är de borta? Läste på Flyertalk att de skulle försvinna...Hilton Fashion District. Email till Front Office Manager och jag fick favorum 2110