Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad med GHA Discovery?

Hotell: Divani Caravel, Aten
Rate: Discovery Member advance purchase room only. Non-refundable, non-changeable, non-cancelable (billigaste rate, dessutom delbetalt till 60% med D$)
Bokat: Essentials (enklaste rumstyp)
Uppgradering: Premier Suite
Status: Titanium

Mycket professionellt mottagande; "Your D$ have been applied and of course as a Titanium member you have gotten a triple upgrade. Would you like a late check-out tomorrow?"
Premier är lägsta svit-kategori, med 51 kvadrat, två badrum, vardagsrum, sovrum och walk-in closet. Räknar jag rumskategorier är det 3 äkta steg upp (dvs inte räknat på "högre våning, familjerum, utsikt" utan Essentials-Superior-Executive-Premier suite.

Det här var mycket bättre utfall än mitt första försöka med GHA titanium.

Rate: Discovery Member advance purchase room only. Non-refundable, non-changeable, non-cancelable (billigaste rate, dessutom delbetalt till 60% med D$)
Bokat: Essentials (enklaste rumstyp)
Uppgradering: Premier Suite
Status: Titanium

Mycket professionellt mottagande; "Your D$ have been applied and of course as a Titanium member you have gotten a triple upgrade. Would you like a late check-out tomorrow?"
Premier är lägsta svit-kategori, med 51 kvadrat, två badrum, vardagsrum, sovrum och walk-in closet. Räknar jag rumskategorier är det 3 äkta steg upp (dvs inte räknat på "högre våning, familjerum, utsikt" utan Essentials-Superior-Executive-Premier suite.

Det här var mycket bättre utfall än mitt första försöka med GHA titanium.
Synnerligen välsockrat mottagande!

Ta det försiktigt med frukosten om du äter den. Har varit där två gånger och båda gångerna är det flera personer som fått riktigt risigt resultat av frukosten. Vill minnas att det ena gången spårade (av oss) till det kallskurna och andra gången till någon av ägg-anordningarna baserat på vad folk hade tagit av. Det var visserligen drygt 1 respektive 2 år sedan men....

Toppen