Inser att jag varit rätt kass på att ta bilder de sista dagarna. Får bli en bilduppdatering på lite av vad jag gjort, har i och för sig inte gjort så mycket mer än att se på MLB slutspelet, NFL och druckit öl

Ni får ursäkta den dåliga kvalitén då många bilder tagits i mörker.
ANA B777-300ER, First, Tokyo Narita - Houston

Amuse eller vad det kallas, det gröna bollen innehöll lax och var god, resten var inget som tilltalade mig.

Förrätt, hade valt caviar-alternativet.Ogillar dock musslor så jag åt mest caviar och bröd

Huvudrätt, någon form av kalv som smakade riktigt bra. Saknade dock potatis till eller något liknande. Köttbiten var dessutom rosa i mitten, inte varje gång man får det ombord.

Osttallrik som första efterrätt, smakade grymt bra.

Min andra efterrätt fick bli äppelpaj med vaniljglass och grädde.

Avslutade middagen med lite cola, grönt te och Hibiki 21 årig whisky.
Gjorde även ett "tappert" försök att fota den magiska soluppgången. Himlen färgades nästan helt röd precis innan solen gick upp. Bilderna är dock av sämre kvalité.
I Houston fick jag skjuts in till Hilton Americas som jag skulle bo på de närmsta 2 dagarna. Var där vid 10:30 ungefär och kunde checka in på en gång.
Första kvällen gick jag till baren Flying Saucer Draught Emporium som var det enda jag kunde hitta i downtown. Visade sig att Astros spelade och tydligen tog jag bara ett kort. Väldigt tråkig beerflight med öl man redan testat.
Dag 2 bestämde jag mig för att besöka The Hay Merchant (efter tips från en vän) och jag blev inte besviken.
Beställde en vanlig Uber som kostade ca 15$ och sen var det några riktiga toppar vad det gäller öl och en grym burgare.

Stone Enjoy By 31/10/2015

Stone RuinTen samt hamburgaren

Närbild på hamburgaren

Utbudet på öl var grymt bra, synd man inte hade mer tid att testa mer.
Tog en Uber X tillbaka och den kostade bara 8$.
Imorse var det dags att åka ut till Houston, samma snubbe som körde mig till puben igår hämtade mig idag också, hade dock beställt en Uber X till flygplatsen och priset var ca 30$. Inte bästa vädret i Houston, regnade dock inte men planet var blött i alla fall, nytvättat?
Nu är jag som sagt framme i Monterey och om 2 timmar ska jag möta upp lite locals för att byta öl och dricka massa öl på Alvarado Street Brewery!