Senaste nytt

Hälsningar från luften!!

IMG_2622.JPG

Skulle ha hälsat från SQ361 idag men WiFi fungerade ej för mig så det får bli en från marken hälsning. Blev avstigning på Domodedovo denna gång. Dock mycket prisvärt sätt att ta sig till Moskva till det facila priset 1400 SEK T/R. Planet var dessutom så gott som tomt så jag hade en egen tre-sits rad. Kollade sedan listan och DME-SIN var mer eller mindre fullt.

Respekt, vilken gentleman;)

Mest olycksfall i bonusresebokningsjobbet ;) Planen var att boka om till något bättre, men till slut blev det plus/go för två av oss. Men vi fick ju mat och dryck. Och lite kul var det när det till slut gick upp för loungevärdinnan i ANA-loungen att alla fyra faktiskt hade rätt att komma in även om det bara var jag som hade guldkort.

Mest olycksfall i bonusresebokningsjobbet ;) Planen var att boka om till något bättre, men till slut blev det plus/go för två av oss. Men vi fick ju mat och dryck. Och lite kul var det när det till slut gick upp för loungevärdinnan i ANA-loungen att alla fyra faktiskt hade rätt att komma in även om det bara var jag som hade guldkort.
plus/go? Ni hade väl rad 30 och rad 1?

Toppen