Hallå från 7A på SK997 mot Shanghai. Första turen i nya kabinen. Mycket fräsch men loungeläget är inte så skönt.
Tycker man sitter alldeles för nära skärmen
Perfekt avstånd när jag testade rad 1. Välj det nästa gång
Hallå från 7A på SK997 mot Shanghai. Första turen i nya kabinen. Mycket fräsch men loungeläget är inte så skönt.
Tycker man sitter alldeles för nära skärmen
Oj, så där fint dukat med besticken har jag aldrig, skall tänka på det till näta gång!Hej från SK983 till Tokyo, någonstans över Ryssland. Dagens förrätt, helt ok.Visa bifogad bild 53979
Visst är stolen nice!? Vad sitter du påför nr?Hälsningar från AA79 LHR-DFW och Boeing 777-323ER!Internet fungerar rysligt bra även med VPN i bruk. Kanske 17$ för 4 timmar är för syrligt för de flesta? Orkar inte själv bara glo på filmer och TV. Flygvärdinnan kunde inte tro när hon såg mig plåta en bild på min sundae.
Trevligt överraskad av småtuggsbuffén. Förväntade mig inte en sådan. Tydligen så läser jag inte så mycket recensioner.
Visa bifogad bild 54044
Då är jag ca 3h framför er till Tokyo också. Sas ligger steget föreHälsningar från 3D på LH716 mot Tokyo. Åker precis ut över Östersjön så det dukas just nu fram för caviar service.![]()
Då är jag ca 3h framför er till Tokyo också. Sas ligger steget före![]()
20H, bytte från 31A.Vilken stol sitter du på? Själv sitter jag på 30C.