Senaste nytt

Hälsningar från luften!!

Senator

Moderator
Sitter ombord AA1783 på väg från LAX till CLT. Dessa f.d. US Airways A321or är så mycket sämre än de nya American A321.

CEO Doug Parker gick hårt ut ca 2004-05 för att sänka kostnader så allt som vägde något som skärmar, eluttag och dyl åkte.

Kan tycka såpass långa resor som LAX/SFO till PHL/CLT borde prioriteras med en bättre produkt, särskilt eftersom den redan finns.

Strax lunch..
 

Abbs

Medlem
Hej från SK904. Min första resa i Business.. Känner mig smittad av något slags syndrom, kollar bakåt i kabinen och kalla kårar förnimmas..

Mikeller ölen i Business är helt fantastiska. Dessvärre turbulens under längre tid så blåsan fick kämpa med alla ö.. vatten.
 

palmen

Moderator
Hej från SK904. Min första resa i Business.. Känner mig smittad av något slags syndrom, kollar bakåt i kabinen och kalla kårar förnimmas..

Mikeller ölen i Business är helt fantastiska. Dessvärre turbulens under längre tid så blåsan fick kämpa med alla ö.. vatten.
Stora flaskan eller burkarna?
 

Abbs

Medlem
Stora flaskan eller burkarna?
En flaska kanske gick åt.. :rolleyes: SASalive vill jag minnas den hette.

Tyckte Sky High var go den med, men gillar nog Cloud Hopper mer. Men bättre än en Heineken är det alltid. Får anses vara ett bra betyg när veckan spenderats med obskyra microbryggerier och för många sexpack av Dogfish head :D
 

palmen

Moderator
Stora flaskan får man hoppas!!!
Är det bara jag som mycket heller tar en Heineken än den där blåa sky high?
Sky high är den bästa de gjort efter RAS1 enligt mig, tyvärr är den inte längre helt färsk vilket påverkar smaken en del.
Det skulle dock aldrig falla mig in att beställa en Heineken ombord, då dricker jag hellre cola eller vatten.
 
Hej från SK983 till Tokyo, någonstans över Ryssland. Dagens förrätt, helt ok.
IMG-20160705-WA0000.jpg
 
Toppen