Är det bara jag, eller ska det vara SK903? Annars, hur går flighten, boarding, service, mood och annat värt rapportering?Jag får passa på att hälsa från SK093. Vi går ordentligt norröver, pga extra kraftiga vindar.
Surfet har bra fart. Vem behöver IFE när BC.se finns?
Du har ju så klart helt rätt! SK903 skall det vara. My bad!Är det bara jag, eller ska det vara SK903? Annars, hur går flighten, boarding, service, mood och annat värt rapportering?
Trevligt att träffa dig också....Du har ju så klart helt rätt! SK903 skall det vara. My bad!
Fin flight idag, som avnjuts från Pluskabinen
Maten gick in på topplistan för käk i ekonomi. Mycket allert och trevligt crew. Både glass samt smoothies(!) och snacksservering under pågående flight. Jag har fått Mikkeller RAS#1 från Businessgalleyt så jag är mer än nöjd. Prio boarding, seat block och att springa på en välkänd BC-medlem i loungen förhöjer också upplevsen.![]()
Bättre lycka idag, man skall aldrig boka flygningar med 13 i. (AA1333)Hälsningar från AA1281 )
Äh, det var ju fullkomligt lysande - 40 extra TP samt 3000kr att shoppa för! Nu måste jag bara ringa Amex imorgon och förklara att vi hade en incident under helgen...Bättre lycka idag, man skall aldrig boka flygningar med 13 i. (AA1333)
Men inte för oss som hade sett framemot att äta en trevlig middag med dig på ORD.Äh, det var ju fullkomligt lysande - 40 extra TP samt 3000kr att shoppa för! Nu måste jag bara ringa Amex imorgon och förklara att vi hade en incident under helgen...