Senaste nytt

Hälsningar från luften!!

Hälsningar från SK945 snart över lake Michigan med femtio minuter kvar till landning.

Totalt nio passagerare i Business, marginellt bättre i plus. Lugnt och skönt helt enkelt. :)

Hej från SK964, ca 3h kvar till ankomst i Stockholm. Har sovit större delen av tiden efter första måltiden. Några i crew blev lite förvånade att man åkte hem med dom också :)

Hälsningar från 10K på QR1367 någonstans över Afrikas horn på väg mot Johannesburg. Ekonomiklass i Qatars Dreamliner visar sig vara bättre än sitt rykte – eller så beror mitt positiva sinnelag helt enkelt på att jag lyckats få exit-plats och tomt säte bredvid mig både ARN-DOH och DOH-JNB.

Blev dock inte insläppt på Al Mourjan. Vet att vissa med ekonomiklass+OneWorld Saphire lyckats, men sån tur hade inte jag.

Hej från SK963 över Ryssland. Just testat Charles Heidsieck jämsides med Henriot.
Jag tycker att Charles Heidsieck är bättre än Heriot. Jag utmanar @Jonas C att testa också ;)
Drack samma Charles Heidsieck på Singapore Airlines för två år sedan. Den var god, men inte i samma klass som Bollinger som serverades på efterföljande flygning. Skulle ranka den som likvärdig med Henriot.

Hej från SK963 över Ryssland. Just testat Charles Heidsieck jämsides med Henriot.
Jag tycker att Charles Heidsieck är bättre än Heriot. Jag utmanar @Jonas C att testa också ;)

Sitter några tiotal meter bakom @NotRyan
Efter inspektion av seatmap så bestämde jag mig att inte försöka uppgradera till C utan "uppgraderade" mig istället till en ledig mittrad. Budgetvarianten av fully flat.

Toppen