Senaste nytt

Hälsningar från luften!!

Japp, har en snubbe brevid som ligger och sover. :)

Om det är nya kabinen eller inte vet jag inte, men det känns nytt iaf, så det skulle jag tro. Gillar att de har en inställning på hårdheten i stolen och som funkar. Man märker skillnad helt klart.
Du borde ju ha koll på sånt! ;) Om stolarna är gråa och fully-flat så är det den nya kabinen. Gamla kabinen har blåa angle-flat stolar.

Tjena tjena från LN-RCZ :) Jeg og @Mariel er på bc.se - vinst-turen. Kanonbra oppvartning på PLUS-klassen denne flighten, partyflight!! :)

Attachments

• image.jpg
    image.jpg
    222,7 KB · Visningar: 380
Hälsning från 1A på DL3862, RDU-JFK. På väg till NYC för en kort weekend på IC TS där jag utnyttjar min Ambassdor Cert som går ut nu 31/3.

Lite turbulens nu, så jag får vänta lite på min Gin & Tonic som jag beställt. :)

Förlåt för att jag har syndat. Lärde mig den hårda läxan varför man inte ska flyga med Norwegian. Försenat flyg till Malmö med en timme och missar nu sista bussen till stan. Försökte få biljetten ombokad till imorgon men det var ett helvete då man tydligen inte får boka om när man redan har checkat in. Totalt usel kundservice, men å andra sidan är man en idiot som föll för det billiga priset. Nej, det blir SAS framöver helt och hållet.

Det enda positiva jag ser är benutrymmet på rad 1, fritt wifi och fräsch SkyInterior.

Sk909 Erik Viking .tyvärr ca 2 tim sena pga byte av hydrualmotor på Kastrup. Internet har funkat helt ok hela flighten. Nya C kabinen är trevlig,
Dagens crew har väl vart so/so inte top of the line. Farligt detta med wifi på flighten dock...inte samma "avkoppling" från världen...

Förlåt för att jag har syndat. Lärde mig den hårda läxan varför man inte ska flyga med Norwegian. Försenat flyg till Malmö med en timme och missar nu sista bussen till stan. Försökte få biljetten ombokad till imorgon men det var ett helvete då man tydligen inte får boka om när man redan har checkat in. Totalt usel kundservice, men å andra sidan är man en idiot som föll för det billiga priset. Nej, det blir SAS framöver helt och hållet.

Det enda positiva jag ser är benutrymmet på rad 1, fritt wifi och fräsch SkyInterior.

Du har syndat, men också erkänt och bett om syndernas förlåtelse. I mina ögon är du förlåten!!! :D

Toppen