Senaste nytt

Hälsningar från luften!!

Den är fin men jag tycker det är mycket obekvämt att jobba med dator i de stolarna, för bordet är för långt bort.

Njaa sätena som är 2 utan mittemot sätena har ganska bra bordsutrymme…

8f1af86607e13a375e63cad39c5792f7.jpg

Njaa sätena som är 2 utan mittemot sätena har ganska bra bordsutrymme…

8f1af86607e13a375e63cad39c5792f7.jpg
Ja bordsutrymme jättebra. Jag menar att avståndet mellan min stols ryggstöd och bordet är för långt. Jag kan inte sitta bekvämt och arbeta med datorn på bordet utan brukar behöva lägga något bakom ryggen då.

Ser trevligt ut!! :)
Bättre än att flyga revenue business med alla europeiska bolag skulle jag säga!
Får jag min nödutgång och en halvflaska champagne föd 299:- skulle jag aldrig betala för business!

Även om där sitter en herre bredvid som är lika stor som mig så gillar jag nödutgång!

SK573 ARN-CDG överbokad maskin erbjöds flyga ARN-CPH-CDG sista benet med AF i eco tackade nej 150€ i kontanter erbjöds
Konstigt att man går så lågt med ersättning vid överbokning. Hittar de ingen måste de betala €400 till någon som är ofrivillig (ARN-CDG är just över 1500km gränsen). Bättre då att börja på €300 och gå upp till €400 för att hitta någon som är frivillig än att få en missnöjd passagerare med förstörda planer? Jag var med om samma ARN-HAM där man erbjöd €150 (eller €125 minns ej) istället för att erbjuda €250 som de där måste betala.

Toppen