Ser ut som du har det hyfsatDenpasar (Bali) - Istanbul med TK67 Boeing 787-9. Helt ok men känns som att Turkish tappat sedan innan pandemin.Visa bifogad bild 141281Visa bifogad bild 141283Visa bifogad bild 141282Visa bifogad bild 141284Visa bifogad bild 141284Visa bifogad bild 141284Visa bifogad bild 141285
Servicen är inte där. Dryckesutbudet är mediokert. Märks att de dragit ned på kostnaderna. Maten ingen höjdare. Maten var kanon med Turkish i Business tidigare. Sätena på 787an är nya och fräscha men ganska trånga. Ingen arrival lounge längre på Istanbul (nya) för Business passagerare (connecting med annan carrier). De är snåla med champagne också Nej.. jag väljer hellre något annat om jag kan. SAS, United Polaris, Emirates till och med Lufthansa (man vet vad man får). Omeletten låg i ett hav av spenat som jag kunde varit utan (dessutom).Ser ut som du har det hyfsatNåt särskilt du saknar? Har väl alltid varit lite blandad leverans från Turkish.
Med tanke på att linjen precis återstartades (29/3) så känns det rimligt att returflygningarna inte är lapp på luckan!Inför framtiden kan jag däremot vara lite bekymrad över kabinfaktorn. Jag såg bara ca 45 pers vid gaten och främre businesskabinen i vår A350 är ca 2/3 full. Bakre kabinen ser avstängd ut så det borde betyda ca 1/2-full business totalt sett. Hoppas flyget var mer fyllt på vägen hit, annars lär SAS inte fått in tillnärmelsevis vad det kostar att flyga en längre väg runt Ryssland!![]()