Senaste nytt

Hälsningar från luften!!

aruba1

Medlem
Hälsningar från min First First. En annorlunda midsommarafton på LH720 mot PEK med A340-600.
f58a07ce80999d724071861fcf083de4.heic
 

Juancarlos

Medlem
Högt och lågt, hej från FR1690 Nånstans mellan Gdansk och Århus (den skarpögde ser Öresundsbron). Vaskade min bokade SAS biljett som kostat 390EUR och provade för första gången Ryanair. Samma avgångstid och kom fram 4 timmar tidigare än min ursprungsbiljett. Kostnad för Ryanair ink fastrack samt prio boarding: 26 EUR. Klart mkt bättre än jag någonsin kunde tänka mig.
3229F559-D374-4F4F-A2A0-17F23A8CE2A8.jpeg
 

mha321

Medlem
Och fönsterryttare. Det är klaustrofobiskt.
Japp.

Men å andra sidan fick jag bästa möjliga utväxling av min plus biljett. Nämligen att jag kunde byta till det tidigare flyget och hinner till mitt möte, nu med lite extra marginal.

Priset för det var att det bara fanns enstaka fönster och i övrigt mittsäte kvar igår kväll, alla gång var tagna.
 

chazzie

Medlem
SAS lyxklass ARN-CPH med fungerande wifi. Proppfullt till sista plats inklusive klappsäte.

Men man har ju både ringi och rulle! Livet leker!
e2414218b4933a0b772467a921fb41c0.jpg

Jag har aldrig lyckats få en Ringi på SAS, det har alltid varit någon annan sort, förvisso alltid goda, men just Ringin har slunkit ur näven för mig, vi får se om det löser sig under sensommarresan till Bayern :)
 

ante_77

Medlem
Jag har aldrig lyckats få en Ringi på SAS, det har alltid varit någon annan sort, förvisso alltid goda, men just Ringin har slunkit ur näven för mig, vi får se om det löser sig under sensommarresan till Bayern :)

Jag har en missad Ringi på 85-legs, vilket hände väldigt nyligen.
Nåja inte riktigt, då jag någon gång då och då tagit en Mikkeller så kanske jag hade gått miste om en Ringi, men det är nog max 10st öl jag tagit.
 
Toppen