Hej från SK963. Snart dags att beställa all dricka för hela resan.... (konstigt!).
Brandten Medlem 19 Januari 2018 #801 Hej från SK963. Snart dags att beställa all dricka för hela resan.... (konstigt!).
IPC_Mataveri Medlem 20 Januari 2018 #802 Då sitter jag på QR943 på väg till Doha, ca 7 timmars färd från Singapore. Det blir anka för mig idag.
Då sitter jag på QR943 på väg till Doha, ca 7 timmars färd från Singapore. Det blir anka för mig idag.
D Dreamliner Medlem 20 Januari 2018 #805 chazzie skrev: Jag är generellt skeptisk mot Cola Zero =} Klicka för att utvidga... Skeptisk, den är odrickbar....
chazzie skrev: Jag är generellt skeptisk mot Cola Zero =} Klicka för att utvidga... Skeptisk, den är odrickbar....
Senator Moderator 23 Januari 2018 #807 SQ2 på väg från Singapore till Hong Kong. Ensam i First på plats 1A. Dom är två, jag är en
Senator Moderator 23 Januari 2018 #808 Lufthansa LH797, plats 1A på väg hem från HKG. Den tyska killen som satt på 1K, numera 2K har bara utomhusröst. Den används även inomhus. Lite kaviar sedan en längre tuppis
Lufthansa LH797, plats 1A på väg hem från HKG. Den tyska killen som satt på 1K, numera 2K har bara utomhusröst. Den används även inomhus. Lite kaviar sedan en längre tuppis
JensE Medlem 23 Januari 2018 #809 Senator skrev: SQ2 på väg från Singapore till Hong Kong. Ensam i First på plats 1A. Dom är två, jag är en Klicka för att utvidga... Du ser dubbelt! Det är bara en flaska bubbel!
Senator skrev: SQ2 på väg från Singapore till Hong Kong. Ensam i First på plats 1A. Dom är två, jag är en Klicka för att utvidga... Du ser dubbelt! Det är bara en flaska bubbel!
Senator Moderator 23 Januari 2018 #810 JensE skrev: Du ser dubbelt! Det är bara en flaska bubbel! Klicka för att utvidga... Ha ha.. lite dåligt förklarat av mig kompis: SQ First ombord B77W: 4 stolar SQ2 First idag: 1 passagerare SQ2 First, antal kabinpersonal i First: 2 Är du med?
JensE skrev: Du ser dubbelt! Det är bara en flaska bubbel! Klicka för att utvidga... Ha ha.. lite dåligt förklarat av mig kompis: SQ First ombord B77W: 4 stolar SQ2 First idag: 1 passagerare SQ2 First, antal kabinpersonal i First: 2 Är du med?