Senaste nytt

Hälsningar från luften!!

Nu på planet hem från DC. Nötet verkar vara snabbare än på vägen hit men det kanske inte är så många som hittat det än. Flighten är också ganska tom till skillnad från hit då den var full. Business är lite mer än halvfull skulle jag gissa. Vänta på att få maten så jag kan sova sen. Funderar på att ta ett extra täcke som madrass för att få det lite mjukare.

Nu ska jag prova att titta på tv eftersom det är samma filmer som ut. Finns inget jag vill titta på. Vi kan kalla det wi-fi-test

HarHar inte startat ännu men är ombord på US493. Makalöst värdelöst och inget har gått rätt förutom att jag har ett fönstersäte. Stolsdynan är dock skev och sitter nästan 1dm snett i sidled... Bryskt uppvaknande det här...

Hälsningar från SK926 IAD-CPH. Lite turbulent idag så drinkserveringen
fick ta ett uppehåll. Gläder mig åt en poänguppgradering från GO till Business.
Första flygningen för mig i "nya" Businesskabinen. Trevlig besättning och bra
service !

Hälsningar från luften på SK007 mellan Luleå och Arlanda. Det går faktiskt hyfsat snabbt. Undra om det bara är jag som surfar?

Hälsningar från SK0909, Köpenhamn till Newark.
Första gången i den nya kabinen, imponerad även av ekonomiklass som jag och sambon sitter i.
Men Bernard-Massard kan man väl byta ut snart? :)

Ölprovning pågår ombord SK963, Mikkeller RAS 2 har dock redan slunkit ner. Purser Robban levererar med den bästa EBD-recognition jag hittills upplevt och specialleverans av dryck från Business till oss i Plus.

ImageUploadedByTapatalk1446734165.978582.jpg

Toppen