Jag kom inte in alls i torsdags på sk 925.På väg mot Washington och nätet är ursegt. Har inte minnet att det var så här segt sist. Kanske fler som använder det nu?
Får inte upp Google maps. Hade tänkt ta ut kartan mot hotellet, irriterande.
Jag kom inte in alls i torsdags på sk 925.På väg mot Washington och nätet är ursegt. Har inte minnet att det var så här segt sist. Kanske fler som använder det nu?
Får inte upp Google maps. Hade tänkt ta ut kartan mot hotellet, irriterande.
Trevligt, men så fort du reser utanför SAS Group så är du *G, tom Pandion är "simpla" *G när de reser med *A partners utanför SAS Group. På samma sätt är HON *G när de reser med SAS Group, och PPS är också de *G när de reser med SAS group. Detta eftersom *A bara har tre nivåer, basic, *S och *G.
Tror ni helt enkelt såg extra trevliga ut!Jodå, känner till detta efter att ha testat en stor del av *A-bolagen som EBD men alltjämt oklart vad som förlänade oss denna behandling.
Segt om man har betalat. Då hade jag nog lackat.Jag kom inte in alls i torsdags på sk 925.
Hälsningar från NH174, strax söder om Denver just nu. Har avslutat min måltid och njuter av lite Hibiki 21 för tillfället. Om de bara kunde ha bra öl ombord också så hade ANAs dryckes utbud varit komplett.
Jupp, var noga med att påpeka att de inte skulle "förstöra" min whiskyFick du utan is denna gång?![]()
Håller med om utbudet. Efter outbound i torsdags med 2 filmer har jag sett allt i Action/Thriller-kategorierna som är intressant, och tecknat/romantik etc. är inte riktigt mitt område!Ombord Tore Viking på väg till Hong Kong. Märks verkligen att planet är nytt, känns väldigt bra än så länge. Riktigt bra IFE-interface också, även om utbudet kanske kunde ha varit större.
Snart dags för middag.
Hej hejOmbord Tore Viking på väg till Hong Kong. Märks verkligen att planet är nytt, känns väldigt bra än så länge. Riktigt bra IFE-interface också, även om utbudet kanske kunde ha varit större.
Snart dags för middag.