Senaste nytt

Hälsningar från luften!!

God morgon från FL340 över Nordatlanten på SK928 (BOS-CPH). För egen del spenderar 197 cm @chr_lindstrom de dryga sju timmarna i SAS Go (det ska ju kännas att man reser), men kanske att någon är med oss ikväll framför gardinen?

20221210_213623.jpg
 

quoku

Medlem
Hälsningar från SK903 en route till EWR. Mrs quoku och mini-quoku sitter i business, jag själv med quoku jr i plus på revenue-biljett som därmed säkrar ett år till av EuroBonus guld. Plusgrade gick inte igenom (dock var det ett skambud, hehe) och enligt frugan full beläggning i business, nästintill fullt i plus. Snöade en del på ARN så liten försening pga väntan på de-icing, men ingen connection vidare för vår del så det gör inte så mycket. God adventstid till er alla!
DE55B238-6B68-43FF-942E-38A6E0C87BAF.jpeg
 
Hälsningar från Sk 1423 mot cph. Inget kaffe då det inte gick att värma varken te eller kaffe. Halv grinigt danskt Crew. Hann inte käka i loungen då det var snö kaos på E4 mot Arn. Galet hungrig beställde någon form av pirog, iskall fyllning, beställde även Wasa knäcke, chips och choklad varpå flygvärdinnan var tvungen att påtala att jag var tvungen att äta upp allt onboard. Oroa dig inte för det svarade jag tillbaka och pga mitt låga blodsocker störde jag mig otroligt på den kommentaren. Nu lika grinig som den flygvärdinnan. Ordningen börjar återställa sig efter en Mikkeller Burst.
 
Toppen