agehall
Medlem
Det verkar så tyvärr.Har försökt kika på Lufthansa F via Lifemiles senaste dagarna, men hittar inte en enda stol oavsett destination. Har Lufthansa stängt ner denna förmånliga möjlighet eller är det bara Lifemilse som strular?
Det verkar så tyvärr.Har försökt kika på Lufthansa F via Lifemiles senaste dagarna, men hittar inte en enda stol oavsett destination. Har Lufthansa stängt ner denna förmånliga möjlighet eller är det bara Lifemilse som strular?
Har försökt kika på Lufthansa F via Lifemiles senaste dagarna, men hittar inte en enda stol oavsett destination. Har Lufthansa stängt ner denna förmånliga möjlighet eller är det bara Lifemilse som strular?
Tyvärr verkar det som att Lufthansa återigen strypt tillgången för awards längre fram än 14 dagar.
Ska be moderator ändra första inlägget i den här tråden
Det verkar så tyvärr.
Tyvärr verkar det som att Lufthansa återigen strypt tillgången för awards längre fram än 14 dagar.
Ska be moderator ändra första inlägget i den här tråden
Mer troligt är att någon klickade fel och råkade släppa awards till *A som egentligen bara var avsedda för M&M. Det har hänt förr men då har det täppts till ganska kvickt.Shit. Ville de bara "market-testa" hur allmänheten reagerar på öppet-hus? Eller går de dåligt ekonomiskt så de ville sälja (antar att de får hyfsat fyrk för varje awardplats också) lite awardsplatser för att fixa kvartalsrapporten?
Det har hänt förr men då har det täppts till ganska kvickt.
Hoppas verkligen inte de backar dessa... Jag ska iväg om en vecka...Vet du om Lufthansa tillät dom som bokade under "felet" att resa i F?
Tänkte om dom på något vis kan cancela bokningar som gjorts under denna "glitch"? Har nog bokats på friskt...
Det är nog 99.99999% säkert att de inte kommer göra. Det är liksom ingen förlust. Precis som när SAS gav bort awards under en eftermiddag för några år sedan.Hoppas verkligen inte de backar dessa... Jag ska iväg om en vecka...
Precis som när SAS gav bort awards under en eftermiddag för några år sedan.
Inte här. Det får du höra när du träffar mig på någon träff IRL.Blir lite OT, men please, berätta mer om detta??![]()