Det är korrekt.Vid nedlagd förundersökning då blir väl inte FUPen offentlig?
Bra, men du har fått 1 hands information om att det inleddes en förundersökning mot henne som nu är nedlagd? Dvs totalt avförd från utredningen och inga misstankar kvarstår?
Ja, jag jobbar inom rättsväsendet bl.a. med press- och mediafrågor.Bra, men du har fått 1 hands information om att det inleddes en förundersökning mot henne som nu är nedlagd? Dvs totalt avförd från utredningen och inga misstankar kvarstår?
Tack.Ja, jag jobbar inom rättsväsendet bl.a. med press- och mediafrågor.
Nej, jag skriver här som privatperson och nu får du ge dig. Jag skrev för att meddela att saken är avslutad baserad på fakta jag inhämtat under dagen. Moderator får gärna rensa i tråden om påkallat.Tack.
Så du uttalar dig officiellt för vilken myndighet?
Finns ju några inom "rättsväsendet".
Vad är det för dumheter du ägnar dig åt? Sedan när ägnar sig medlemmar på BC (eller vilket nätforum som helst) åt att uttala sig officiellt för myndigheter eller andra organisationer via privata konton?Tack.
Så du uttalar dig officiellt för vilken myndighet?
Finns ju några inom "rättsväsendet".
Det finns inte ett inlägg från den varelsen som är positivt.Vad är det för dumheter du ägnar dig åt? Sedan när ägnar sig medlemmar på BC (eller vilket nätforum som helst) åt att uttala sig officiellt för myndigheter eller andra organisationer via privata konton?