Senaste nytt

Grina ut i kvällspressen

JacobGBG

Medlem
Tja, hade jag suttit på den flighten hade jag nog också varit jävligt förbannad och viljat haft en förklaring varför man får en sån galen divert. Uppenbarligen kan det ju inte vara något omfattande funktionsfel med tanke på att de vände till en sån lång återresa.
 

Lauda 777

Medlem
Tja, hade jag suttit på den flighten hade jag nog också varit jävligt förbannad och viljat haft en förklaring varför man får en sån galen divert. Uppenbarligen kan det ju inte vara något omfattande funktionsfel med tanke på att de vände till en sån lång återresa.
Jag tror att det är enkel logik. I Stockholm kan dom fixa det snabbt, kanske på några timmar eller någon dag. I Phuket kanske kärran hade blivit stående i dagar, i väntan både på delar och mekaniker medans avgifterna tickade på. Dessutom fick dom ju in en ersättningsmaskin på relativt kort tid som är på väg ner till värmen nu.
 

E.K

Medlem
SAS har lite problem med sina A320 Neo och dom behöver nu ses över.
Lördag råkar ju vara den dagen SAS flyger Charter och flera av dom planen är nu inställda från Charterdestinationerna som flög dit i morse.

Min kristallkula säger att inom några dagar har vi hög aktivitet i denna tråd åter igen!!

 
Toppen