Jag tror att det är enkel logik. I Stockholm kan dom fixa det snabbt, kanske på några timmar eller någon dag. I Phuket kanske kärran hade blivit stående i dagar, i väntan både på delar och mekaniker medans avgifterna tickade på. Dessutom fick dom ju in en ersättningsmaskin på relativt kort tid som är på väg ner till värmen nu.Tja, hade jag suttit på den flighten hade jag nog också varit jävligt förbannad och viljat haft en förklaring varför man får en sån galen divert. Uppenbarligen kan det ju inte vara något omfattande funktionsfel med tanke på att de vände till en sån lång återresa.
Ah nej - hmm - mitt fel...Haha, men det var ingen som grät ju!
En familj från Kentucky, delade bild på Facebook, Semester+Lyxig+Kryssningsbåt avbokas, Scoop på Expressen - delat på Businessclass
... jag är ledsen men mitt finger kan inte klicka mig vidare för att läsa detta. Även om mina instinkter försöker lura mig dit.