Senaste nytt
Status
Stängd för vidare inlägg.
Tiden går snabbt, så du kan trösta dig med att du snart kan utnyttja pensionsrabatter,
och en del företag ger ju rabatt redan vid 55.

Varför vänta!? Ingen åldersgräns för att gå med i American Association of Retired Persons och åtnjuta frukterna som "förtidspension" innebär
British Airways har ännu rätt bra rabatter; 65$ i ekonomiklass och 200$ i business. Har för mig att det funkade på de flesta rates förr iaf...

Har @Tonton studerat, eller studerar ännu, vid högskola/universitet? Qatar Airways erbjuder 10% rabatt till både nya och gamla studenter (heter "Mecenat Alumni" tror jag). Gäller även på kampanjbiljetter.

Bara att byta allians helt enkelt!

Varför vänta!? Ingen åldersgräns för att gå med i American Association of Retired Persons och åtnjuta frukterna som "förtidspension" innebär
British Airways har ännu rätt bra rabatter; 65$ i ekonomiklass och 200$ i business. Har för mig att det funkade på de flesta rates förr iaf...

Har @Tonton studerat, eller studerar ännu, vid högskola/universitet? Qatar Airways erbjuder 10% rabatt till både nya och gamla studenter (heter "Mecenat Alumni" tror jag). Gäller även på kampanjbiljetter.

Bara att byta allians helt enkelt!
Ja, AARP har hyfsade rabatter på t.ex. Hilton, jag är medlem sedan länge.
BAs rabatter har kommit och gått men såvitt jag minns alltid varit på resor som börjat i USA.

Ja, AARP har hyfsade rabatter på t.ex. Hilton, jag är medlem sedan länge.
BAs rabatter har kommit och gått men såvitt jag minns alltid varit på resor som börjat i USA.

Kan ha ändrats, vilket såklart är tråkigt :/ Jag var med 2012-2013 och då var resan tvungen att börja, eller sluta, i USA.

Testa gärna i bokningsdialogen och se :) Du har säkert rätt, men skulle gärna bli positivt överraskad.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen