Senaste nytt

GRATIS ombokning av flygning på avresedagen! NY FÖRMÅN för Eurobonus Diamond (2023-06-15)

fcx

Medlem
Någon som har färska datapunkter för ombokning?
1) Boka om ARN-XXX-YYY till ARN-YYY eller ARN-YYY till ARN-XXX-YYY?
2) Vad gäller om jag har med fru+litet barn som reser med mig som EBD? De har ingen status
Såhär SÄGER regelverket.

Följer man facebook så ser man att det är en del som lyckats med din punkt 2 senaste månaden, och kan inte minnas att jag läst om någon som nekats. På punkt 1 känner jag åtminstone till en medlem som lyckats med rerouting (från outstation) senaste veckan, så det är konsekvent inkonsekvent.

1708375167897.png
 

011430121

Medlem
Någon som har information när man själv skall kunna göra detta i appen eller på nätet?
På EBD träffen sa man att det jobbades på det, och de är ju några månader sedan, så det är nog en person med hög stresströskel som ser över detta.
 

Jannes

Medlem
Första gången jag får nyttja denna förmån, och är väldigt glad över den. 30 sek tog det vid disken i LHR. Nu kanske man hinner med flygbussen också!

Om jag ännu hade kunnat garantera bytet i förväg via mobilen så hade det varit 100%! Nu fick jag överväga att ta en öl med kollegorna mot chansen att få byta avgång. Som tur ölade vi igår så de blev att chansa idag.
 

Borje L

Medlem
Är det någon som provat att ändra en award mellan JFK och Newark. Räknas det som NYC eller går det inte med två olika flygplatser.
 
Toppen