Senaste nytt

Gratis GHA (Kempinski mfl.) Platinum

Fick upp ögonen för GHA efter detta erbjudandet och kollade på Singapore eftersom jag ska dit om en vecka och fortfarande har en natt som ej bokats (Bor 4 nätter på Hilton men sista natten gick priset upp 120%!). Finns ett hotell som heter Parroyal on Pickering som öppnades vid årsskiftet som ser spännande ut, rimligt pris också (1400:- SEK/natt).

Är det någon som testat deras GHA's "Local Experiences"? Det intressanta är ju att flera av deras erbjudande är på mat (finns både lunch och middag) och de ställer dessutom inte krav på att man bor på något av deras hotell om jag förstått det rätt?

Fick upp ögonen för GHA efter detta erbjudandet och kollade på Singapore eftersom jag ska dit om en vecka och fortfarande har en natt som ej bokats (Bor 4 nätter på Hilton men sista natten gick priset upp 120%!). Finns ett hotell som heter Parroyal on Pickering som öppnades vid årsskiftet som ser spännande ut, rimligt pris också (1400:- SEK/natt).

Är det någon som testat deras GHA's "Local Experiences"? Det intressanta är ju att flera av deras erbjudande är på mat (finns både lunch och middag) och de ställer dessutom inte krav på att man bor på något av deras hotell om jag förstått det rätt?

Enligt nedanstående verkar det som att alla som fixat Platinum får 1 local experience, men det måste finnas någon koppling till 10 nights också för när jag klickar på Redeem blir svaret There are no available Awards in your account to redeem this Local Experience.

Cultural experience - Travel rewards - Global Hotel Alliance

Local Experiences vary by membership level - the higher the membership level, the more exciting and exclusive the experience. This is how it works:

After staying 10 nights in a GHA hotel you move up to PLATINUM level and receive one PLATINUM Local Experience Award

After staying 30 nights in a GHA hotel you move up to BLACK level and receive one BLACK Local Experience Award

Additionally you can earn a Local Experience Award whenever you stay for the first time at a new GHA brand; The Local Experience Award will correspond to your current membership level

Last, but not least, you will receive a further Local Experience Award whenever you renew your PLATINUM or BLACK status

Toppen